k.m.e Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Var så heldig å få tak i fotopass til Inferno, og fikk snappa en del bilder av Obliteration. Alle bildene er her: http://photobucket.com/albums/y91/virvar/]Obli.Live på Inferno[/url] Dette ble jeg mest fornøyd med: Er ganske så grønn når det kommer til foto, så setter stor pris på pointers om hva som kan gjøres bedre! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Syns det er et veldig bra bilde. Liker stemningen og fargene. Det eneste som forstyrrer litt er det stativet nede i høyre hjørne og det "stilaset" rett bakom mannen. Se på versjonen min, ble det bedre nå? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Eller ble denne bedre? Fjernet lyskasteren nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hos meg så du veldig tydelig at det var fjerna, kanskje du har mørkere skjerm enn meg, ble ikke noe bra hos meg :/ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hos meg så du veldig tydelig at det var fjerna, kanskje du har mørkere skjerm enn meg, ble ikke noe bra hos meg :/ Mulig det , men la ikke mye arbeid i disse bildene. Jeg skulle bare vise, det skulle ikke bli et endelig resultat. Varierer fra skjerm til skjerm kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Eller ble denne bedre? Fjernet lyskasteren nede i høyre hjørne. Dette ble en dårlig versjon. Hvis man åpner alle bildene i et nytt vindu og veksler mellom bildene, ser man klart hva som er dårligst. Synes faktisk originalen er best!! mikrofonstativer og slikt er sånnt som hører med i et slikt miljø!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Syns også det første var best. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Grunnen til at jeg redigerte bildene er å se om de ble finere uten diverse småting i bildet, slik at bildet blir mer "rent" hvis dere forstår!? Bare forslag.... Det er jo trossalt bare jeg som har foreslått diverse ting, dere andre har jo bare sagt at dere ikke liker det og det bildet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå