tusj Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei.. Jeg og sambo sitter å spiller Need for speed, men hver gang vi kræsjer går spillet i pause, akkurat som om man har trykket på pauseknappen. Dette skjer også ved andre bilspill vi har. Noen som kjenner til en løsning på dette? Mvh Tommy Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg har hatt dette problemet med pauseknappen før. Mine bilspill pauset seg også men det gjald ikke bare ved kræsj. Jeg skrudde opp kontrollen, der lå det en elektonmatte som er trykksensitiv. Mye av gummien på startknappen hadde satt seg fast permanent på matten. Men jeg renset med CRC (Anti fett middel) på en Q-tip, og nå funker alt fint. Har reparert 2 av kontrollene mine. Kjenner flere som har opplevd dette, virker som et vanlig problem med PS2 kontrollene. Jeg kjøpte ny første gangen men når det skjedde igjen ville jeg til bunns i problemet. Endret 29. mars 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har også opplevd dette, men i mitt tilfelle var det en forlengelseskabel av kontrolleren som gjorde det.. Problemet er nok noe med kontrolleren din. Jeg ville prøvd snake eater sitt forslag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå