Erren Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Heisann Jeg har en 7600, og den kan spille av 3gp-filmer Men jeg har en del morsomme filmer på pc-en i .wmv-format Jeg lurer på om noen vet om hvor man kan konvertere dem, eller har noen tips om et program man kan bruke Takker for alle svar Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Imtoo 3GP Converter konverterer de fleste filformater til 3GP. Søk på google etter "Imtoo 3GP Converter" så kommer du til produsentes hjemmeside. Der kan du laste ned en trial. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Se og lær Jaja Men jeg vet ikke hva jeg skal søke på! Har prøvd en del, men fikk ingen resultater, dessuten er det bedre om noen vet om noe som funker bra Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Se og lær Jaja Men jeg vet ikke hva jeg skal søke på! Har prøvd en del, men fikk ingen resultater, dessuten er det bedre om noen vet om noe som funker bra http://www.google.com/search?q=wmv+to+3gp&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Takk for alle svar, men jeg trenger ikke mer nå Har allerede kovertert de nødvendige filmene og har dem på mobilen Lasta ned den Imtoo-tingen Funka bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå