decent Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeu. Kort fortalt. Var på fest, sølte en solid mengde øl på kamera. Ikke liv i det. Kan man levere dette inn til fotosjappe så rensker de det? Evt annen løsning? Kameraet var ikke på så ingen kortslutning eller lignende. :/ Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Bare fordi det ikke var påskrudd, betyr ikke det at det ikke kortsluttet. var batteriene i? det holder det, skjønner du. Var jeg deg ville jeg ha spart til nytt, levert det gamle inn til vurdering, og bedt det jeg var god for. Tror det er fare for at pasienten er avgått... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 om du ikke vil levere det inn (noe jeg hadde gjort om det var verdt mange tusen!) Skru av deksler å la det tørke i et varmt rom som feks på et bad med varmekabler. Ikke prøv å tørke det i steikeovn... Spray på litt fuktdrivende elektro spray. Har opplevd det samme selv med diverse ting som mobil, Gameboyen til guttungen.. Skrude ting i fra hverandre og lot det tørke godt. Bruk en hårføne også med litt avstand så får du blåst bort fuktigheten. Sprayet da forsiktikg på med elktrospray og lot det tørke. Og ikke glem å be! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mitt Olympus C990-Zoom (hvis jeg husker rett) har fått sin kvote av øl, og har gått i bakken utallige ganger. Likevel er det "godt som nytt" enda... Det er ennå håp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Flyttes (da du ikke spesifiserer om det er digitalkamera eller ikke, så tipper jeg heller at det faktisk er det). Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Klarte også å få masse øl på et kompaktkamera. Det var ikke mulig å få det på, men jeg tok ut batteriene og lot det tørke i romtemperatur. Et døgn senere virket det, og har fungert like fint som tidligere i nå over ett år, så det er jo mulig at også ditt kamera våkner opp. Lykke til! Lenke til kommentar
esbe Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeu. Kort fortalt. Var på fest, sølte en solid mengde øl på kamera. Ikke liv i det. Kan man levere dette inn til fotosjappe så rensker de det? Evt annen løsning? Kameraet var ikke på så ingen kortslutning eller lignende. :/ Har du forsøkt brennevin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå