Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp! Har prøvd _alle_ classes, ingen liker jeg!

Anbefalte innlegg

Finnest det noen guider til classes?'

EDIT:

Altså, dette er det negative jeg gravde opp om de forskjellige klassene:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter

også ganske sterk i nærkamp.

- Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s.

- Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterk i nærkamp.

- Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp.

- Druid: Ble veldig kjedligt etterhvert. ( Alt jeg kan si. )

- Rogue: For lite kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene.

- Warlock Ble kjedlig med elle de treige cursene.

- Hunter Ble var ikke så veldig gøy med pet, uten pet er jo hunter nesten ingenting.

- Paladin Meele-based + mace`s. Alt for treigt.

Dårlige argumenter her trådstarter. Rogue: Du sier det er kjedelige "magier" og der er mye trykking på knapper... bah. Kanskje du bør satse på warrior eller pala, der det ikke er så mye trykking(skyt meg hvis du er helt uenig). Men de er jo så treige med våpnene sine som du sier, warrior med dual wield og to kjappe sverd er drittøft =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter

også ganske sterk i nærkamp.

det med at mage sliter i nærkamp gjør vel ikke noe. med frost nova og blink er jo det 0 problem. eller hvilken som helst frost spell med % nedsatt runspeed..

du er jo aldri i nærkamp omtrent da.

btw.. jeg har hatt samme problem som deg hehe. har startet ny mange ganger.

jeg har en warrior i lvl 24, en hunter i lvl 21, en warlock i lvl 22 og en paladin i lvl 31. men nå spiller jeg mage(lvl 23 atm).

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å spille, men graver opp negative sider med alle classene.

Alle har jo ulike positive og negative sider; det er jo det som gjør greia interessant - å finne hva du liker å legge vekt på.

En überklasse som gruser alle andre uten videre innsats hadde jo ødelagt hele spillet.

Lenke til kommentar
- Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s.

Alt for treigt ja. Ironfoe + speed trinket + flurry + winfyry = 1slag i sekundet...

+ at det er helt umulig å spece elemental combat slik at du bruker spells istede for melee :s

Lenke til kommentar

Spiller både shaman og hunter lvl20+

Begge disse begynner nå å bli skikkelig morro å spille.

Shaman har mange bra spels + grei i nærkamp

Går ann å kjøpe raske staver å mace også da + kule shields.

Hunter på lvl 20 får dual wield, det er kult med to raske våpen i nærkamp + bra til å kjempe på avstandskamper bue + spells.

Spill alle til lvl20+ så tror jeg du forandrer mening.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har alle klasser noen svakheter, det er det som kalles å BALANSERE et spill. Hvis det hadde vært en klasse som ikke hadde noen svakheter, så hadde "alle" spilt denne klassen, og da hadde det jo ikke vært noe moro. Prøv heller å ha en positiv innstilling, og spill den klassen som er morsomst overall.

Evt. si opp hele WoW-abbonementet og gå tilbake til shoot'em ups...

Kirikiri

Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig må jo klasser ha svakheter.

Har en veldig blandet følelse når det gjelder alle klassene.

Før jeg spiller tenker jeg "Ja, det blir jo gøy! osv.", når jeg har spilt litt blir det sånn her: "Hmm.. kjedlige magier.. Tror jeg spiller på <Insert Class> istede".

Lenke til kommentar

Tror jeg og hadde blitt lei om jeg skulle levlet 9 klasser til lvl 10 :p Gå for en sier jeg bare. Synes uansett "hvem-er-best" holdningen er ganske latterlig. Jeg kjenner etthvert masse spillere av alle klasser og alle synes sin egen rocker uansett. Selv er jeg lvl 51 Warrior nå og stortrives med det. Warrior var kjedelig i starten, men siden lvl 20 har det bare blitt bedre og bedre! :w00t:

Lenke til kommentar

Druiden er også veldig variert...

Druid vanlig form : Caster

Bear : Worrior (rage) @ level 10

Cat : Rouge (kjapp med energi) @ level 20

Travle form : 40% raskere @ level 30

Mount : level 40 + at du trenger 100 gold vis du ikke er honored.

Epic mount : level 60 + at du trenger 1000 gold (vis ikke honored+++)

så tror du vill like druiden :)

Seff får alle mount ;)

Lenke til kommentar

for meg virker det som om spillet ikke intereserer deg.. ikke at classene er kjedelige... mange av mine kompiser er på lvl 40+ og har ikke prøvd andre classer en gang... og når de prater om wow prater de ikke om hvor genial classen demmes er.. eller hvor kjedelig den er for den saks skyld.. de prater om hvor genialt spillet er! det er ikke classen eller rasen som spiller en rolle for dem når de spiller.. det er opplevelsen de får av selve spillet. jeg sier ikke at class ikke har noe å si.. jeg har spilt litt med en del classer og når retail kom valgte jeg rogue. men med wow er det ikke charactern som er det viktigste for meg.. det er hvor jævla gøy jeg har det når jeg spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...