Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp! Har prøvd _alle_ classes, ingen liker jeg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Hvilken lvl endte du opp i? Man kan fort bli lei når man ikke ser fram til ting eller interesserer deg for ting som spells, mount etc... Alle raser og klasser har positive og negative forhold og det er dette man skal prøve å "skjerme" med items, talent points o.a.

Du kan evnt. finne deg en template, lese description, og se om du finner noe som virker bra. Du kan f.eks. planlegge en PvP-karakter til honorsystemet kommer:) Se templates på http://wowvault.ign.com/View.php?view=Templates.List

Endret av Ciwie
Lenke til kommentar

Slutte å spille??

Hvis du har prøvd alle klassene, men liker ingen - er det vel lite vi kan gjøre med det :grin:

Jeg har likt å spille med alle klassene jeg har prøvd, unntatt muligens Hunter.. føler de er svake i PvP - gode mot MOBs.. men det kan hende det endrer seg når jeg kommer over lvl 40 :hmm:

Lenke til kommentar

Finnest det noen guider til classes?'

EDIT:

Altså, dette er det negative jeg gravde opp om de forskjellige klassene:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter

også ganske sterk i nærkamp.

- Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s.

- Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterkt i nærkamp.

- Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp.

- Druid: Er lut lei healing egentlig. Ikke så alt for kraftige dmg-magier heller.

- Rogue: For kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene. ( Fulgte mer med på knappene enn på spillet.

- Warlock Ble kjedlig med alle de treige cursene.

- Hunter Var ikke så veldig gøy med pet, uten pet er jo hunter nesten ingenting.

- Paladin Meele-based + mace`s. Alt for treigt.

EDIT: Retta en haug med leifs

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

#1:

Hva er det egentlig du vil ha da?

En class som vinner alle kamper på maksimalt fem sekunder uten at du skal trykke mer enn en knapp?

Jeg hadde også litt problemer med å finne en class, før jeg prøvde Warlock. Krever at du tenker litt annerledes enn med de andre casterene, mener jeg (folk som tror at Warlock = Mage /m pet og Shadow klarer seg ikke så veldig bra som warlock), men det er da også langt på vei den mest interessante og spennende classen å spille (ja - dette er min mening), som forhåpentligvis blir enda bedre når en del ting fikses.

Lenke til kommentar
#1:

Hva er det egentlig du vil ha da?

En class som vinner alle kamper på maksimalt fem sekunder uten at du skal trykke mer enn en knapp?

Jeg hadde også litt problemer med å finne en class, før jeg prøvde Warlock. Krever at du tenker litt annerledes enn med de andre casterene, mener jeg (folk som tror at Warlock = Mage /m pet og Shadow klarer seg ikke så veldig bra som warlock), men det er da også langt på vei den mest interessante og spennende classen å spille (ja - dette er min mening), som forhåpentligvis blir enda bedre når en del ting fikses.

Det blir sånn med de fleste klassene:

"Oj! Dette var jo kult!" *drepe, lvle* "ooohh! Skjekk denn kuuuule spellen!"

*gjenta seg*

*gjenta seg*

*gjenta seg*

*gjenta seg*

"Øh.. så kult... Nei æsj, dette var kjedligt."

EDIT: Vet egentlig ikke om det er klassene som plager meg, men plassen rundt meg.

Siden jeg spiller som Horde, og holder til i The Barrens.

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar
Finnest det noen guider til classes?'

EDIT:

Altså, dette er det negative jeg gravde opp om de forskjellige klassene:

----------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter

- Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s.

- Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterk i nærkamp.

- Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp.

- Druid: Ble veldig kjedligt etterhvert. ( Alt jeg kan si. )

- Rogue: For lite kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene.

- Warlock Ble kjedlig med elle de treige cursene.

- Hunter Ble var ikke så veldig gøy med pet, uten pet er jo hunter nesten ingenting.

- Paladin Meele-based + mace`s. Alt for treigt.

Virker ikke som om du har spilt så veldig mye med de forskjellige. At en mage sliter i nærkamp sier seg selv, da det er en caster. Og BTW så går det ikke tregere å levle, tiden man bruker på å drikker tar man igjen på hvor ekstremt fort man dreper ;)

Druid kjedelig etterhvert? Er vel kanskje omvendt. Osv. Velg deg en klasse du har lyst til å spille med, og spill med den. Alle klasser har noen ulemper.

Lenke til kommentar

Hvis du har blitt sittende fast i The Barrens forstår jeg godt at du kjeder deg. Jeg har spilt to hordekarakterer til ~lvl 20, og var drittlei The Barrens. Da var det fantastisk å rusle opp til Stonetalon Mountains, gjøre noen quests der, og så oppdage Ashenvale.

Hvis du kun har forsøkt deg med flere ulike hordekarakterer, og enda ikke kommet deg ut av The Barrens, så gjør det før du bestemmer deg for hva du vil spille som. Hvis du er litt lei av å gjøre quests i et område, så sett av noen timer til å utforske naboområdene rundt The Barrens, og ikke minst Eastern Kingdoms.

Jeg storkoste meg da jeg var på jakt etter expert bøkene til fisking, matlaging og førstehjelp. Det var lange turer i områder langt over mitt level, og jeg fikk flere tusen xp i belønning for å oppdage mange nye områder den kvelden.

Maltaas

Undead Warlock lvl 28

Emerald Dream

Lenke til kommentar

At noen klasser "er altfor svake i PvP" kommer mest an på spilleren, ikke klassen. Så hvis man synst en klasse er dårlig, bør man kanskje tenke på at det faktisk er du bak skjermen som ikke får det til.

- Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterk i nærkamp. -> (Dette er jo ikke en nærkamp klasse, er det?)

- Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp. -> (Den er bedre nå, og dette er en veldig spiller avhengig klasse)

- Druid: Ble veldig kjedligt etterhvert. ( Alt jeg kan si. ) -> (Denne klassen har jo flest spillestiler av alle, mao, den burde være noe av det gøyeste)

- Rogue: For lite kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene. -> (Dette er en trykking på knappene klasse)

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...