akristina92 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva skal jeg gjøre? Jeg er kanskje litt for kresen, menmen. Noen som har samme "problemet"? Jeg har lyst til å spille, men graver opp negative sider med alle classene. Finner absolutt ingen jeg liker. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe, ja da sliter du nok.... Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hm. Hvilken lvl endte du opp i? Man kan fort bli lei når man ikke ser fram til ting eller interesserer deg for ting som spells, mount etc... Alle raser og klasser har positive og negative forhold og det er dette man skal prøve å "skjerme" med items, talent points o.a. Du kan evnt. finne deg en template, lese description, og se om du finner noe som virker bra. Du kan f.eks. planlegge en PvP-karakter til honorsystemet kommer:) Se templates på http://wowvault.ign.com/View.php?view=Templates.List Endret 27. mars 2005 av Ciwie Lenke til kommentar
superreven Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Slutte å spille?? Hvis du har prøvd alle klassene, men liker ingen - er det vel lite vi kan gjøre med det Jeg har likt å spille med alle klassene jeg har prøvd, unntatt muligens Hunter.. føler de er svake i PvP - gode mot MOBs.. men det kan hende det endrer seg når jeg kommer over lvl 40 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Høyeste er Tauren Shamanen min. Spilte den opp til lvl 26. Da ble det for ensformigt, vanskligt og kjedligt. Har starta masse nye etter der. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis du synes det ble for vasnkelig etter lvl 26, så tar du deg alt for lite tid. Og å teste en klasse frem til lvl 10 er ikke nok. Ofte er det mange kule ting man får på lvl 20, 30, 40 etc. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Finnest det noen guider til classes?' EDIT: Altså, dette er det negative jeg gravde opp om de forskjellige klassene: ---------------------------------------------------------------------------------------------------- - Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter også ganske sterk i nærkamp. - Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s. - Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterkt i nærkamp. - Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp. - Druid: Er lut lei healing egentlig. Ikke så alt for kraftige dmg-magier heller. - Rogue: For kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene. ( Fulgte mer med på knappene enn på spillet. - Warlock Ble kjedlig med alle de treige cursene. - Hunter Var ikke så veldig gøy med pet, uten pet er jo hunter nesten ingenting. - Paladin Meele-based + mace`s. Alt for treigt. EDIT: Retta en haug med leifs Endret 27. mars 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Vel,ingen tvinger deg til å spille WoW. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg elsker WoW, fantastisk spill. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hadde jeg vert deg, ville jeg prøvd warrior igjenn, kanskje du finner ut at han er ganske god på senere levels? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 #1: Hva er det egentlig du vil ha da? En class som vinner alle kamper på maksimalt fem sekunder uten at du skal trykke mer enn en knapp? Jeg hadde også litt problemer med å finne en class, før jeg prøvde Warlock. Krever at du tenker litt annerledes enn med de andre casterene, mener jeg (folk som tror at Warlock = Mage /m pet og Shadow klarer seg ikke så veldig bra som warlock), men det er da også langt på vei den mest interessante og spennende classen å spille (ja - dette er min mening), som forhåpentligvis blir enda bedre når en del ting fikses. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) #1: Hva er det egentlig du vil ha da? En class som vinner alle kamper på maksimalt fem sekunder uten at du skal trykke mer enn en knapp? Jeg hadde også litt problemer med å finne en class, før jeg prøvde Warlock. Krever at du tenker litt annerledes enn med de andre casterene, mener jeg (folk som tror at Warlock = Mage /m pet og Shadow klarer seg ikke så veldig bra som warlock), men det er da også langt på vei den mest interessante og spennende classen å spille (ja - dette er min mening), som forhåpentligvis blir enda bedre når en del ting fikses. Det blir sånn med de fleste klassene: "Oj! Dette var jo kult!" *drepe, lvle* "ooohh! Skjekk denn kuuuule spellen!" *gjenta seg* *gjenta seg* *gjenta seg* *gjenta seg* "Øh.. så kult... Nei æsj, dette var kjedligt." EDIT: Vet egentlig ikke om det er klassene som plager meg, men plassen rundt meg. Siden jeg spiller som Horde, og holder til i The Barrens. Endret 27. mars 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 jeg er paladin, men ville prøvd rogue omigjen, de blir jo helt syke etterhvert!, Lenke til kommentar
Same- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Finnest det noen guider til classes?' EDIT: Altså, dette er det negative jeg gravde opp om de forskjellige klassene: ---------------------------------------------------------------------------------------------------- - Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliter også ganske sterk i nærkamp. - Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s. - Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterk i nærkamp. - Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp. - Druid: Ble veldig kjedligt etterhvert. ( Alt jeg kan si. ) - Rogue: For lite kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene. - Warlock Ble kjedlig med elle de treige cursene. - Hunter Ble var ikke så veldig gøy med pet, uten pet er jo hunter nesten ingenting. - Paladin Meele-based + mace`s. Alt for treigt. Virker ikke som om du har spilt så veldig mye med de forskjellige. At en mage sliter i nærkamp sier seg selv, da det er en caster. Og BTW så går det ikke tregere å levle, tiden man bruker på å drikker tar man igjen på hvor ekstremt fort man dreper Druid kjedelig etterhvert? Er vel kanskje omvendt. Osv. Velg deg en klasse du har lyst til å spille med, og spill med den. Alle klasser har noen ulemper. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Begrunnelsene du har for druid og warrior holder ikke. For meg virker det som warrior hadde passet deg fint. Drit i at den "er alt for svake i pvp". (Hvor høyt lvl har du på druid?) Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis du har blitt sittende fast i The Barrens forstår jeg godt at du kjeder deg. Jeg har spilt to hordekarakterer til ~lvl 20, og var drittlei The Barrens. Da var det fantastisk å rusle opp til Stonetalon Mountains, gjøre noen quests der, og så oppdage Ashenvale. Hvis du kun har forsøkt deg med flere ulike hordekarakterer, og enda ikke kommet deg ut av The Barrens, så gjør det før du bestemmer deg for hva du vil spille som. Hvis du er litt lei av å gjøre quests i et område, så sett av noen timer til å utforske naboområdene rundt The Barrens, og ikke minst Eastern Kingdoms. Jeg storkoste meg da jeg var på jakt etter expert bøkene til fisking, matlaging og førstehjelp. Det var lange turer i områder langt over mitt level, og jeg fikk flere tusen xp i belønning for å oppdage mange nye områder den kvelden. Maltaas Undead Warlock lvl 28 Emerald Dream Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg synes warlock er den beste klassen jeg har spilt til nå Man må faktisk tenke litt når man spiller og variere hvordan man skal spille etter hvordan tyoe fiender du møter... Warlock Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 om du vil dele litt skade , så bør du velge mage eller rogue jeg er en lvl 44 rogue! storfornøyd! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) At noen klasser "er altfor svake i PvP" kommer mest an på spilleren, ikke klassen. Så hvis man synst en klasse er dårlig, bør man kanskje tenke på at det faktisk er du bak skjermen som ikke får det til. - Mage: Ble alt for mye drikking ( for mana ), og derfor tok det lengre tid å levle. Sliterogså ganske sterk i nærkamp. - Shaman: Ble for meele-basert. Ble også kjedlig med treige mace`s, axe`s og stave`s. - Priest: For healing-basert. Sliter også ganske sterk i nærkamp. -> (Dette er jo ikke en nærkamp klasse, er det?) - Warrior: Dette ble alt for svakt i pvp. -> (Den er bedre nå, og dette er en veldig spiller avhengig klasse) - Druid: Ble veldig kjedligt etterhvert. ( Alt jeg kan si. ) -> (Denne klassen har jo flest spillestiler av alle, mao, den burde være noe av det gøyeste) - Rogue: For lite kjedlige "mageier", og mye trykking på knappene. -> (Dette er en trykking på knappene klasse) Endret 27. mars 2005 av Dandar Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ta shaman..... helt umulig å hate når du kommer oppe i lvlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå