Gå til innhold

Hvilket skjermkort skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Var så heldig at Radeon 9800 pro kortet mitt røyk under The Gathering.

Garantien kan jeg bare glemme siden jeg har bytta kjøler (knekt festeklips til orginal kjøleren) og revet av noen ram'er på kortet.

Nå skal jeg ha et nytt kort og trenger hjelp fra dere.

Krav:

*Maks 2000kr

*AGP

*Stille kjøling

Har sett litt på 6600 GT, men vet ikke helt hvilket merke jeg skal kjøpe, har lest i tester at Gigabyte er det beste, men siden det ikke er så tilgjengelig blir det XFX i morgen, hvis ingen protesterer da?

Jeg skal IKKE overklokke eller soft-modde, så ikke kom med no sånn "Kjøp non pro og overklokk til..."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøp har Leadtek WinFast 6600 GT TDH til kr. 1495,- akkurat nå, så det skulle jo være et kjempekjøp.........:-)

Kjøpte det selv også.

Dette kortet har forøvrig fått meget gode reviews rundt på nettet.

Ehm... tror du skrev feil, for hos meg står det Elkjøp? Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
Elkjøp har Leadtek WinFast 6600 GT TDH til kr. 1495,- akkurat nå, så det skulle jo være et kjempekjøp.........:-)

Kjøpte det selv også.

Dette kortet har forøvrig fått meget gode reviews rundt på nettet.

Ehm... tror du skrev feil, for hos meg står det Elkjøp? Kan dette stemme?

Det stemmer faktisk, tro det eller ei :p

Lenke til kommentar

Rayline TWB: Er du fornøyd? Støyer det veldig. Om nei, så løper eg å kjøper ett i morgen. Har i dag ett gammel GF2 ultra som sliter litt etter at eg fikk 21.3 tommers LCD skjerm. Så har jo det ikke DVI utgang?

Edit: Var ikke på lager her i stavanger.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Nei Kjetil, det støyer absolutt ikke. Det var derfor jeg gadd å kjøpe det - jeg hater turbiner i maskineriet mitt. Jeg så at kjøleløsningen hos Leadtek hadde fått kjempeskryt i forhold til de andres.

Og ja, jeg er fornøyd............:-) Byttet det ut med et 9800 Pro som jeg hadde, siden kortet hadde så fordelaktig pris - men sånn rent spillmessig kan jeg ikke se rare forskjellen nei...........

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...