- mOtz^ - Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har planer om å lage en ny cs film. Jeg ser på andre proffe fragmovies at kvaliteten er stjerne klar, men hvilken codec bruker folk for å få filmen mindre + at filmen også skal være stjerneklar? ev. program! takk Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Det enkleste prg til dette etter min mening er www.drdivx.com Ellers har du Vitualdub som er meget bra, men mer komplisert. Endret 29. mars 2005 av MortenS Lenke til kommentar
W Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Divx eller xvid er vel de de codecene de bruker. Du kan bruke Stoik til å konvertere filmen til divx eller xvid. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) For stjerneklart så er det bare Bink & Smacker som holder. http://www.radgametools.com/default.htm Endret 28. mars 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jepp, lastet ned det programmet nå, men når jeg starter med å komprimere filmen spørr programmet hvilken kompresjons codec den skal bruke... Hvilken codec skal jeg da bruke får å få stjerneklart bilde? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Har brukt dr.Divx og det er greit nok det, men bildet blir ikke helt av den kvaliteten som jeg ønsker. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er to egne knapper for det. Bink for millioner av farver og Smack for 256 farver. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det er to egne knapper for det. Bink for millioner av farver og Smack for 256 farver. Ja, men blir ikke utgangsfila gjort til en .bik-fil eller smk-fil da da? Jeg skal ha det i .avi-format. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Valve brukte Bink for å distribuere filmer fra Half-Life 2 fordi det gir beste resultat. Hvis du av en eller annen grunn må ha filmen i .AVI format så kan du bare sjekke hvilken codec som er brukt i de filmene du har sett. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Vidomi og VirtualDub er bra til å komprimere (begge gratisprogrammer). XviD Codec funker bra, men vet ikke om det er noe annet som pleier å brukes til CSfilmer. Lykke til Endret 28. mars 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå