Compac Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Litt vansklig å forklere kanksje? Holder på med Bruker Dreamweaver MX. Har laga en fremmside som jeg er fornøyd med. Å vil nå lage flere undersider. Lasta ned en liten template (helt basic) som jeg har redigert å fått eget preg på, men denne templaten var bare en side (fremside/index) å lurer på hvordan jeg kopierer den for å lage 4-5 undersider. Har prøvd litt som ressulterte i at hver gang jeg lastet en ny side så ble hele siden "refresh'et". vil gjerne at kun menysiden blir refresh'et mens topp-logo/banner blir stående uten å måtte lastes på ny hver gang.. Noen som fatter problemet? Compac Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 bildene som er like på alle sidene blir ikke lastet på nytt hvis ikke brukeren har cache deaktivert. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Høres ut som at du bruker rene HTML sider (siden heter *.html). Hvis du skal bruke det, vil jeg anbefalle deg å bruke frames, eller noe slikt, men det beste er å lære seg php. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 unngå frames å bruke include-funskjonen i php er en lur ide ja. men den hjelper ikke tråstarter med det han spør om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå