k-mouse Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Flott, nydelig! Vil bare komme med et lite forslag (eller to da..). Hva om dere kunne erstatte prisguiden med siste fra forum + nyheter, sånn det var før. Prisguiden har vi uansett på hw.no. Og bare en liten småting til, vær så snill, hadde vært så utrolig deilig om "forum"-linken ikke åpnet seg i et nytt vindu. Ellers må jeg si bra og godt utført arbeid! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg likte også det nye designet, gratulerer. Men som andre har påpekt vil jeg foretrekke mer plass til "siste fra forum" og at hele siden midtstilles. For de som bruker oppløsning over 1280*1024 blir hele siden "klemt" inn til venstre kant av skjermen. Er ikke spesielt begeistret for den store prisguideboksen heller. Gleder meg til oppgradert design på forumet. Stå på. XenZor Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Gratulerer! Mitt første møte: Det føltes litt forvirrende da jeg så Hardware.no annonsen. Siden jeg har kommet hjem fra The Gathering 2005 @ Vikingeskipet, Hamar sitter jeg på en litt treg linje så det tar tid å laste opp. De nye logoene deres er fine, men kommer litt i konkurranse med noen av annonsene (tror jeg å synes ) Tar en ny titt... Flott!' LOZER Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Syns det nye designet var gromt Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 men annoneser burde vært på høyre side!, så kunne siste fra forum, samarbeidspartnere ovs. vært på venstre side.. "ryddet opp litt altså" Lenke til kommentar
mokkmokk Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 veldig pent, untatt den O logoen. den ligner veldig på Opera sin O logo (trodde først det var en artikkel om Opera.. ) og den ser litt "importer 2 forskjellige bilder inn i fotosopp og klask dem oppå hverandre". kanskje ikke så bra forklart, men noen forstår sikkert Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Synes det er litt mange Hardware logoer der... Hvorfor det? Er ikke dette Overklokking.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ah, nå ble det mye finere. Men så er det den plagsomme HW logoen igjen, den blinker som bare det i FF. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Selve designet er bra, men koden suger Nå er ikke jeg den som bryr meg mest om det, men ingen tvil om at siden ville fått total slakt i "Web-design, HTML og CSS"-forumet... Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg vet om en feil som jeg ikke har fått "knekket" ennå: I IE ligger ikke "siste fra forum" og reklamen under på rett plass. Ut over det tror jeg ikke noe skal være feil. Jeg har sjekket med: Opera 7.54 IE 6.0.2900 Mozilla v.1.0 Preview Release Og så er det så fint med reklamer som ønsker oss Godt Nytt år...... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fin fint Likte veldig godt det nye designet. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Endelig har det nye designet kommet, og jeg ble ikke skuffet Men prisguide reklamen kunne bli litt mindre. Jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men i FF finnes det ingen <title> Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Og så er det så fint med reklamer som ønsker oss Godt Nytt år...... Haha, så morsom du er. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jeg likte det i allefall veldig mye! Kjemeflott, stå på! Endret 28. mars 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg vet ikke om dette bare gjelder meg, men i FF finnes det ingen <title> Nei det burde de fikset. Og som nevnt kan dere legge til "Siste fra forumet" o.l. Ellers var det behaglige farger... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 I mozilla kommer reklamen litt oppå enkelte bokstaver i teksten. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jævli bra,,, elska den nye headern... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Dette ble riktig flott, men enig i at prisguiden må gjøres noe med. Lykke til videre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå