Gå til innhold

Piano noter/akk. til "Tallulah"(av Sonata Arctica)

remerserr

Anbefalte innlegg

Goddagen.

Jeg satt forleden dag og hørte på litt musikk og kom over en sang jeg ikke hadde hørt på lenge, nemlig "Tallulah" av Sonata Arctica. Litt grepet av momentet, så satt jeg meg ned foran pianoet og prøvde å spille etter. Dette gikk vel verre enn normalt og jeg skulle gjerne hatt litt hjelp; i form av noter. Har lett litt rundt på nettet uten resultat, og ærligtalt: Er ikke så kjent med å lete etter noter. Da det er påske, så er musikksjappa i byen også er stengt; så ser jeg meg nødt til å spørre dere om noen har/vet hvor jeg kan finne notene/akkorder til denne sangen. (Tips om å stikke ned til den stengte musikksjappa er uønsket :p)

Håper på svar, på forhånd takk.

Remerser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evt. vente til den åpner??

Det er veldig vanskelig å finne vanlige noter til sanger som dette på internett. Det er masse greier med en copyright-lov osv... Har lett masse selv, og kommet fra til at Guitar Pro er den beste løsningen. Det er egentlig et gitarprogram (bombe), men du kan med det laste ned gitartabs og åpne dem i Guitar Pro, og så kan du velge at den skal vise vanlige noter istedet for gitar tabs... Funker bra egentlig.. Husker dog ikke adressen til hvor du laster ned disse tabsene eller åssen du får Guitar Pro. Skal skjekke ut litt...

Edit: www.mysongbook.com for å laste ned tab-filene..

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...