krokodilla5 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg kom hjem fra TG idag. Jeg skrudde på pcen, og rett før jeg kom inn i windows, kom det opp et blått skjermbilde som spurte meg om jeg skulle ta filopprydning, og at det var anbefalt, så jeg lot den gå. Så da den endelig var ferdig logget jeg inn og gikk til "Min Datamaskin". Her så jeg alle partisjonene mine bortsett fra en. Den partisjonen lå på en 160gb maxtor hd, sammen med en annen, som jeg finner idag. Jeg finner heller ikke partisjonen om jeg går til datamaskinbehandling. Så, hvorfor finner jeg ikke partisjonen? har den kræsjet? jeg trodde bare hele hardisker kræsjet... Lenke til kommentar
Spestnaz Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kjør diskpart i cmd. List disk og Assign. Da det nye hovedkortet mitt nektet å finne det gamle raidet mitt, gikk jeg etter litt undring inn i diskpart og gjorde det som er nevnt ovenfor. Mulig jeg husker feil, men det var ihvertfall i diskpart. Skriv help i diskpart for kommandoer. Lenke til kommentar
krokodilla5 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 DISKPART> assign list partition disk 1 De angitte argumentene for denne kommandoen er ikke gyldige. får den når jeg prøver meg fram. hvordan er synaxen for kommando. får ikke oppgitt noen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 _erik Fikk text filen. Det manglet litt, hadde vært bedre å sende som e-mail. Kan ikke se noen umiddelbare feil med partisjonene, så jeg tror du burde ha sjangs for gjenopprette disken. EasyRecovery skal være et bra program, kanskje du bør prøve det: http://www.ontrack.com/easyrecoverydatarecovery/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå