AndersT2 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Så ingen post om dette. Men demoen på Trackmania Sunrise er endelig sluppet (vel 17.3 for å være eksakt) kan skaffes her. Spillet ser virkelig lovende ut, det er rått å kjøre Lamborghini i 600 KM/T+. Grafikken er jo også kraftig forbedret. Og fartsfølelsen er jo som den var, meget bra. Ser ut til å bli en verdig oppfølger. Gleder meg ihvertfall til 8. April. Det er greit med aktivitet på multiplayer alt også, en del bra baner er det i hvertfall. EDIT: tror jeg postet feil, så jeg flyttet den hit i stedet.. Syntes de 2 PC spill kategoriene er litt vanskelig å se forskjell på. Endret 27. mars 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ah.. elsker Track Mania Sunrise, spiller det hele tiden, sinsykt kult å kjøre i 600 km/t i krappe svinger og hoppe 500 meter rett opp i luften og lande i et annet hopp og fortsette banen i 900 km/t:love: Si ifra hvor du spiller, så kanskje vi kan ta en kamp Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Vi har diskutert demoen her vi: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=392825^^ Ja sei kvar dere spiller, så kan vi ta ein kamp! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Stenges da Tracmania Sunrise er omtalt hos gamer.no og da allerede har en tråd på forumet vedr. demoen. Det er da ikke nødvendig at du oppretter to nye tråder om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg