Jørnan Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg hadde skrevet noe på min Nokia 9210ii word (tekst), og når jeg skulle legge den inn på pcen fikk jeg noen problemer. Filnavnet eller banen var ugyldig. Har det noe å si med hva slags tekstformat jeg bruker? Jeg har Microsoft Word 2000 nå. Skal jeg bytte til noe annet? Har xp på pcen om det har noe å si. Håper på svar Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Fikk åpnet den nå. Måtte gjøre den uleslig (bytte navn), så åpnet jeg den i Word. Da kom det fram at filen var kryptert. Jeg brukte Wort til å gjøre den om til en tekstfil (Word-dokument), men den kunne ikke oversette æ, ø og å. Hvordan kan jeg få de til å bli riktige? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis Æ/æ, Ø/ø og Å/å har blitt noen rare tegn, ger det vel ann å bruke 'replace'-funksjonen... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hva er "replace funksjonen"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå