dan1el Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kan dere høre hvordan han fyren snakker i denne Photoshop-videoen? http://www.russellbrown.com/images/tips_mo...th%20Layers.mov (14 MB). Det er helt patetisk å høre på. Haha.. herregud. For en type... skulle tro alle som så på videoene hans var hjernedøde. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Likte den jeg! Gjorde det litt festlig Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, du ler av hvor latterlig fyren er Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det der var jo fantastisk, mest lærerike tutorialen noensinne. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Den var jo faktisk gansk bra den, han var jo veldig selvironisk der i mitten;"oh wait, mister brow,mister brown" eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Han var litt spesiell ja, men han var jo ganske flink da Jeg kan ikke sånne ting, og nå har jeg nesten lært noe nytt idag også... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg blir så kvalm av alle de tonefallene hans "But... WAIT, theeeere IS _MoRE_, YES you are RIGHT, theeere _IS_ mOre! But then you ask: "Mr Brown, arent you gay", and THEN I answeeeeeer: "YES, you ARE right AGAIN! Believe or NOT, _I_ am actuuuuully GAY". Ugh. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg blir så kvalm av alle de tonefallene hans "But... WAIT, theeeere IS _MoRE_, YES you are RIGHT, theeere _IS_ mOre! But then you ask: "Mr Brown, arent you gay", and THEN I answeeeeeer: "YES, you ARE right AGAIN! Believe or NOT, _I_ am actuuuuully GAY". Ugh. :!: Hahaha Lenke til kommentar
arianar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg blir så kvalm av alle de tonefallene hans "But... WAIT, theeeere IS _MoRE_, YES you are RIGHT, theeere _IS_ mOre! But then you ask: "Mr Brown, arent you gay", and THEN I answeeeeeer: "YES, you ARE right AGAIN! Believe or NOT, _I_ am actuuuuully GAY". Ugh. Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Høres ut som han snakker til en retard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå