Zepticon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hei... Jeg og noen kompisser planlegger LAN-party i påsken og lurte på hvilke spill dere anbefaler... UT 2004, CS, Desert Combat osv er selvskrevne. Men vi må ha flere alternativer. Noen bilspill feks? Eller andre FPS spill? Er i hovedsak ute etter å ha det arti og kose oss. Og når vi begynner å bli overtrøtt og koffeinen bynner å kicke inn, så må vi ha spill som ikke er spes avanserte men som ligger ann til å bli hysterisk morsomme... Og bare kom med forslag... Alt blir vurdert... (Og ja... Jeg vurderte å putte denne posten i LAN foumet, men siden det er spilla jeg er ute etter så havnet det her... Moddene får bare flytte det om dem mener det er feilpost) Endret 27. mars 2005 av Zepticon Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 trackmania er vel det artigaste lan bilspelet. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Påsken er jo snart over Uansett er Flat Out er morsomt multiplayer bilspill. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Påsken er jo snart over Uansett er Flat Out er morsomt multiplayer bilspill. Hehe... ja... det stemmer jo... Men vi har enda en uke ferie fra skolen så Kom over et av de gamle arcade spilla som jeg hadde liggende en plass... De der hvor man flyr et fly og skal skyte ned alt som kommer mot deg... Finnes det noen "moderne" utgaver av disse, som funker på nyere PC'er og som har litt bedre grafikk enn de gamle slagerne... Husker Demon Star var en av de spillene som vi brukte å spille mye 2-player på... Men finnes det noen av disse som funker på LAN....? Skal sjekke ut Trackmania og Flat Out. Midtown Madness hører vell også med blandt disse... Men bare kom med flere forslag.. Alle slags spill som kunne funke... Endret 27. mars 2005 av Zepticon Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis du spiller Warcraft 3 er det en flerspillermodus der du kan bygge tårn for å stoppe skumle vesener fra å komme inn til borgen din. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Tower defence kalles det....... WC3 ja, det funker. Men en personlig favoritt hos meg på trøtte LAN er Codename: Eagle Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Far Cry sin multiplayer del er også ganske morsomt å spille på LAN. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ein kompis har just spelt Brothers in arms på LAN, var veldig bra sa han. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) bfme er veldig morsomt på lan, vil du dra på smilebåndet (eller kanskje ikke) så fyll basen til allyen din med miner (isengard) og krev et eller annet ellers fyrer du dem av....han kan ikke gjøre noe! har selv blitt gjort dette med... ( ) Endret 28. mars 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) 1NSANE er ett ganske morsomt bilspill på lan, finnes nok av multiplayer modes. Endret 28. mars 2005 av Exinic Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 TrackMania Sunrise Demoen! Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Atomic bomberman anbefales på det sterkeste, morsommere og enklere netverksspill skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 1NSANE er ett ganske morsomt bilspill på lan, finnes nok av multiplayer modes. Jupp! Artig med CTF, Jamboree og alt det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå