Vidaro Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg skal kjøpe ny CPU snart. Jeg har en pentium III, kan jeg bytte den ut med en AMD athlon? Hørte av noen folk at det ikke gikk fordi de ikke bruker samme socket. Kan noen videreforklare dette litt? : God nymåned forresten. :] Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Nei det går dårlig, du må nok bytte ut hovedkortet på maskinen for å kunne oppgradere fra PentiumIII til Athlon. Maskinen din nå bruker enten slot eller socket, men selv om det er socket så er det likevel en annen socket enn Athlon bruker, så det passer bare ikke. Akkurat som at det ikke går å sette Lego-klosser på Duplo :sad: Lenke til kommentar
Vidaro Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Sukk ja... det hadde gjort barndommen mye enklere. :razz: Lenke til kommentar
enl Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Vel, det går an å sette vanlig lego sammen med duplo faktisk . . . . Men det er helt sant, du må ha nytt hovedkort uansett. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 08:11, enl skrev:Vel, det går an å sette vanlig lego sammen med duplo faktisk . . . .Men det er helt sant, du må ha nytt hovedkort uansett. Du må ha en slik overgang fra store runninger til små for at legon skal feste seg (øhh?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå