P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ...etter å ha kjørt driver cleaner3! For å utdype det hele litt så mistet jeg tilgangen til en del windows relatert (alt i tilbehør og diverse annet som sikkerhetsenter i sp2), dette har skjedd en gang før også så jeg vet at det er driver cleaner 3 som gjør det! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Har nettopp formatert så jeg synes ikke at det skal være nødvendig... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Reparer installasjonen. Start installasjonen som vanlig og når installasjonen søker etter tidligere Windows versjoner på maskinen så lister den opp din (dette skjer etter listensavtalen). For å reparere så velger du R. NB: Ikke velg R første gangen du får valg om det, dette er Recovery konsollet. Endret 27. mars 2005 av TCi Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Å reparere klikka så det ble formatering Men nå etter at jeg har formatert å lagt inn alle programmene igjen så er problemet tilbake! Uten at jeg har brukt Driver Cleaner 3! Noen som vet? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Lav en ny installation. Ta nettstikket ut under installtionen. Velg at den skal slette partitonen, og opprett en ny. Etterfølgende velger du filsystem. Nå er du helt sikker på at alt det gamle på C drevet er vekk. Er det stadig problemer, ja så må det være hardwarefejl. Er alt som det skal være: Nå installerer du SP2 hvis du har den på CD. eller harddisk. Tjek igjen om alt er i orden. Innstaller drivere Tjek igjen om alt er i orden. Innstaller antivirus. Før gjenstart, setter du nettstikket i igjen og konfigurerer din internettforbindelse. Hent opdateringer til antiviurs, og windows (SP2 hvis ikke den er innstallert). Tjek igjen om alt er i orden. Innstaller programmer og tjek imellem hvert program om alt er i orden. Hilsen tukols Endret 31. mars 2005 av tukols Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Er ikke helt sikker på om jeg skjønte hva du mente, men jeg trekker alltid ut nettverkskabelen når jeg inslallerer windows og setter den ikke inn igjen før sp2 er lagt inn. Når jeg skal legge inn OS på nytt igjen så sletter jeg den partisjonerte og lager ny der den forrige var og formatere (har prøvd med både raskt og grundig)... En ny formatering nå er ikke et alternativ da problemet kommer tilbake allikevel... Hardware feil er jeg 95-99& sikker på at det ikke er... Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ok. Så kan det ikke gjøres bedre. Tjekket du om det var i orden før du la inn sp2 og programmer? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Ok. Så kan det ikke gjøres bedre.Tjekket du om det var i orden før du la inn sp2 og programmer? Jepp da funket det! Men jeg la inn alt så å si på en gang så jeg vei ikke hva som forårsaker det... Lenke til kommentar
tukols Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jammen så vet du jo at det er et av programmene dine, eller SP2. Hadde nok starta med å avinstallere programmene igjen, og sett om ikke det kom i orden. SP2 til slutt. Start med det/de programmene du har mest mistanke til. Håper det går i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå