Supermikke Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 'Ey, var på TG i 2002 og i 2004... Har nå nettopp rundet 20 og lurer litt på hva folk syntes om alder og TG. Er hypp på å dra til TG mange flere ganger og bryr meg egentlig ikke om hva folk syntes... Sist jeg var der ble jeg bedt om å fikse datamaskinene til alle de små clueless guttungene som ikke fikk pc'en sin til å funke. Var litt artig å få lært bort noen triks. Men hvor gammel syntes folk man kan være før det blir dumt? Hvor gamle er dere som drar? etc. Diskuter alder og TG. *snufs* savner TG... (blir alltid sånn når det er et TG hvorav jeg ikke har vært der =P) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Har aldri vært på TG, men vil da tro det er mange over 20 som er der Lenke til kommentar
djrack Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Syns det er det samme bare man kan litt om PC jeg. Er selv 13 år, og kan en god del om data, så jeg skal nok snart dra på TG/OsloLan Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Du er bare barnet enda. Mange som er 20 og over på TG. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Har flere kompiser som er på TG som er langt over 20år Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Finnes ingen "øvre aldersgrense" der.. Masse folk over 30 år også.. De ser kanskje unge ut, vet du, så folk tror de er yngre og tror selv de er for gamle Så lenge man har lyst å dra, drar man Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Finnes ingen "øvre aldersgrense" der.. Masse folk over 30 år også.. De ser kanskje unge ut, vet du, så folk tror de er yngre og tror selv de er for gamle Så lenge man har lyst å dra, drar man det er jo fordelen med å spise mye konserveringsmidler -> en holder seg bra utseenemessig. selv er jeg 29, men når folk gjetter på alderen min gjetter de som regel 23-25 år.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis den avatarbildet ditt er deg, så ville jeg trodd et par og førti.. Vel. Jeg syns det er ganske morro å omgås folk i forskjellige aldre med samme interesse.. Var folk på over 50 år som gikk på IKT-driftsfaglinja jeg gikk på.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Oevre aldersgrense paa TG er bare tull - en 16 aaring har like mye aa gjoere der som en 35aaring. TGforever! Jeg vet iallefall jeg kommer til aa dra dit saa lenge jeg har pc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 20 for gammelt til å gå på TG? Ikke sjangs, det var mange laaaangt over 20 der i år. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Oevre aldersgrense paa TG er bare tull - en 16 aaring har like mye aa gjoere der som en 35aaring. Syns du gjore et godt poeng der. Er ikke mange 15åringer som kunne vunnet 64k compoen *vurdere useless utility compo neste år* Kommer til og være på tg så lenge jeg har det moro der, er selvsagt artigere når man har kompiser på egen alder der da. Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Weeeeeee, Mwahaha.. *kremt*. Takker for feedback'en. =] Skal nok dra til Tg og diverse Lans når'enn jeg kan. Har igrunnen ikke vært på noe på en stund =/ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Tror ikke du burde ha no problem med å dra på lan før du runder 40. Sorry til dere som er over 40, mener ikke no vondt med det. Men det pleier ikke være mangel av folk fra 10-40år på lan. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) I fjor så jeg en på TG som satt med tastaturet i ene hånda, og vogget barnevogna med andre hånda. Endret 28. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 I fjor så jeg en på TG som satt med tastaturet i ene hånda, og vogget barnevogna med andre hånda. Da har du en streng kone Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 I fjor så jeg en på TG som satt med tastaturet i ene hånda, og vogget barnevogna med andre hånda. Da har du en streng kone eller en kone som er på påskeferie og tror mannen din er hjemme og passer ungen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Syns det passer og slutte med TG når du får barn. I så fall må grundig avtale til og 50% av lønna di gå med til kona. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 I fjor så jeg en på TG som satt med tastaturet i ene hånda, og vogget barnevogna med andre hånda. Da er man patetisk! Det lydnivået som er på TG og et lite barn passer overhodet ikke sammen! TG02 var det også noen som hadde med seg et spedbarn.. Barnet var rundt 6 mnd'er gammel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Så noen spedbarn der i år også. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Så faktisk en del far og sønn(på 10-13 år) der.... Fett nok egentlig, mye bedre enn at 13 åringer går alene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå