Garvis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Når jeg skal starte maskinen vil ikke skjermkort vifta starte, noen ideer om hva det kan være? - For lite strøm? - Gammel vifte ? <-- kjøpte det rett før jul - w00t ? Takk til alle tips. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Welcome to forumet! Det hadde hjulpet om du kunne skrivet annen hardware. Psu,cpu og lignende. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det kan være at kortet ikke står skikkelig inni agp (eventuelt pci-express) porten, eller det kan være at ledningen vifta får strøm fra ikke står skikkelig i. Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 psu - NorthQ Powersupply 4775 400W Silent NQ 4775 ram - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack cpu - AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939 dvd rom floppy disk alt ble kjøpt sammen ,altså før jul. så grunnen kan ikke være at det er for gammelt i allefall Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 da tror jeg at vifte ikke står sjikklig i. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har viften fungert tidligere? Sjekk at kortet står skikkelig på plass og sjekk ledningen som går fra skjermkortet til viften. Hvis ikke dette hjelper,så ta kontakt med butikken der du kjøpte kortet og få dem til å sende deg en ny vifte. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) da tror jeg at vifte ikke står sjikklig i. Viften ikke står skikkelig i? Hva er du prater om egentlig? Endret 27. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Viften har funket helt fin før, våknet opp på mandags morgen og skulle starte pc'en, og merka det fort at vifta til skjermkortet ikke funka. Jeg har sett over skjermkortet og ledningen sitter ordentlig på plass, samme med skjermkortet i AGP porten. Har sagt i fra til butikken jeg har kjøpt det og venter nå bare på svar, så vi får se etter påsken Takker for tips! Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 kanskje den har tatt kvelden... skjekk det Lenke til kommentar
Garvis Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 hehe, hvordan sjekker jeg det selv? Den blir hvertfall sendt tilbake til butikken så fort jeg får svar :-) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 da tror jeg at vifte ikke står sjikklig i. Viften ikke står skikkelig i? Hva er du prater om egentlig? Får ikke strøm, der som du putter viftestrømmen inni . Jeg hadde litt dårlig tid når jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå