ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Heisann, har en del stygge riper i det nye fine kabinettet mitt, hvor kan jeg få kjøpt sort matt lakk? Kan man kjøpe det på nettet (link please)? Spray prefereres... Takker for alle svar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Europris har ColorWorks sprayer som fungerer supert! Grunning og klarlakk har de også.. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Biltema, bilextra osv.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 kan anbefale biltema sin jeg syns den fungerte supert Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Takker Hvor mye koster frakt fra Biltema? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det koster litt.. 50-100 kanskje! Like greit å kjøpe fra Europris om du har de i nærheten! Kan anbefal dem på det varmeste! Litt tynne, men det ordner du med å legge kanna i varmt vann. Koster bare 33 kr flaska! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg bor på et lite sted uten alt for mange eller store butikker, må nok bestille på nettet eller fra kataloger... Tenker det blir Biltema da... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hmmm, mange som gjør det her forumet! Må være kjipt.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hmmm, mange som gjør det her forumet! Må være kjipt.. Nei, utrolig deilig. Billig leie, koselig samfunn, lite bråk, og alt man trenger kan man kjøpe på nettet . Jenter er det lite av derimot , men når jeg skal på høyskole vil nok ikke det være noe problem Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Litt offtopic.. Hehe, hadde aldri overlevd jeg.. Greier å overleve max. en måned i Glomfjord, litt nord for Svartisen! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Offtopic is the name of the game: Nå vet jeg ikke hvor stort Glomfjord er, men Rjukan har mer enn nok av det jeg kunne tenke meg. Når jeg er i Oslo er det kun to ting som er artige "kuriositeter" jeg ikke er vant til, og det er masse jenter og butikker. Men de utallige ulempene ved å bo i en stor by, kan umulig oppveie for dette... I Rjukan edit: For å være en smule ontopic, bør jeg nevne at jeg sjekker jobben til pappa før jeg bestiller noe, men om de ikke har noe der, blir det nok denne, men uten grunning og slikt, skal bare ha et tynt lag for å dekke over noen små riper... Endret 27. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå