Ole Kristian Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Er det noen her som har noen formening om denne eller denne vil være bedre enn s-video utgangen jeg bruker i dag fra pc til min 29" Sony TV? Vil denne gi like god bildekvalitet som de mange VGA til RGB lodde-prosjektene som finnes på nettet? - Ole Kristian Endret 27. mars 2005 av Ole Kristian Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nei, det har ingen hensikt å bruke en slik. Dette er bare scan converter, de fleste skjermkort inneholder jo slike (TV utgang). Når signalet er på S-Video format så er det kraftig begrenset båndbredde i forhold til VGA. RGB video er bedre enn S-Video, men ikke på langt nær så bra som VGA. Så ikke forvent VGA kvalitet fra et slikt lodde-prosjekt heller. Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Så du mener at RGB utgangen på disse scan converterene ikke er noe bedre enn s-video utgangen på skjermkortet mitt? - Ole Kristian Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Bør det ikke bli betraktelig bedre med RGBHV->RGB i stedet for S-video ut fra skjermkortet? TV-ut fra skjermkort er jo generelt dårlige greier. Noen som har prøvd tilsvarende bokser? Loddeprosjekt får jo en del skryt. Selv har jeg ikke sett noen av delene. Endret 28. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Huffda, flause. Jeg overså at det var RGB utgang. Det kan godt være at det blir bedre enn S-Video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå