Ole Kristian Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei, ønsker synspunkter/forslag til følgende sammensetning: HT-400 - Sort med iMon IR kit, VFD AOpen i915GMm-HFS Pentium M FSB 533 XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express, Tv-Out/DVI Silverstone ST30NF 300W Vifteløs Strømforsyning Hauppauge! WinTV PVR150 1. hvilken av Pentium M utgavene bør jeg gå for? 2. Forslag til DDR2 minne? 3. Jeg vet at dette nok kommer til å bli varmt, men tar gjerne i mot forslag til kjøleløsning. Ønsker ikke å gå for vannkjøling. 4. Programvare, spesiellt synspunkter rundt Meedio vs. Mediaportal Setter stor pris på innspill! Bare synd ikke hovedkortet er tilgjengelig, ser ut til at jeg må vente til mai.... - Ole Kristian Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Anntar at du øsker en stillegående pc. Du kunne jo gå for helpassiv løsning men det går fort med mye tid og penger. har ikke så mye greie på vifter men en så stor som mulig cpuvifte på lav hastighet er vel det greieste. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...X6400V&toc=3830 Noe sånt kanskje Den skulle vel funke greit også ved lave hastigheter Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Den ser bra ut, særlig hvis jeg skal ha passiv kjøling kanskje... men jeg vurderer også denne da det ikke er så sannsynlig at jeg kan ha alt passivt. Rambrikker har jeg ikke noe peiling på, er det noen som har innspill til hvilke DDR2 brikker jeg bør satste på for å utnytte maskinen best mulig? - Ole Kristian Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan vel svare på nummer 1 og nummer 2... nr.1 : Intel Pentium M 735 1.7GHz PC400, 2MB, BOXED Dette er den prosessoren som uten tvil gir mest for pengene... nr.2 : Crucial DDR2 BallistiX PC4200 512MB CL3 Unbuffered,1.9V,64Megx64,240pin, 533mhz Av minne er jeg litt mer usikker, men to slike er helt konge, men husk at du også kan bruke ddr1 minne... Alt kommer liksom ann på mengden du vil ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå