zaico Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 sof2 bruker et år å laste hvert brett... blir sinnsyk.. gidder ikke å spille d!!! bah... alle andre spill går helt smooth å laster vannvitig fort... hva er galt??? er noe galt??? ellers får jeg også en feilmelding når jeg kommer ut av grotta på dungeon siege.. etteleranna med objekt.dsres.. spillet stopper å jeg er tilbake i windows.. xp home edition btw.. hadde vært evig takknemlig om noen kunnne hjelpe meg med disse problemene.. 2 bra spill... burde ikke ha noe med svak pc å gjøre vertfall.. mvh Kai ** Det går ann å utrykke seg på en litt mer normal måte. Ved å f.eks. lage normale overskrifter er det større sjanse for at du faktisk får hjelp - TST ** _________________ Athlon xp 1900+ 256 mb ddr ram 60 gb ibm 7200rpm hd 12x hp brenner, en eller annen dvd =) geforce4 ti4400 k7s5a hovedkort [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-07-01 03:49 ] Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvis spillene er brent eller nedlasta så er det kanskje ikke så rart men hvis det er kjøp så bør du klage til produsenten eller butikken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå