Magnum p.i. Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 I det siste har 6600'en min begynt å tulle litt. Av og til når den ligger i standby så slår lyset på skjermen seg plutselig på som om den har fått melding eller noe sånt.Også slår det seg ikke av før man rører på en av knappene. Dessuten er det ikke alltid at den reagerer når noen ringer meg. Det vil si at lyset ikke slår seg på og den lager ikke lyd. Det dukker bare opp "ubesvart anrop" når den er ferdig med å ringe liksom.. Noen som har opplevd noe lignende? Har firmware versjon 4.09.1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dette har jeg aldri opplevd eller hørt om før egentlig. Men regner med at en liten reset av telefonen kunne ha hjulpet... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Ta backup av alt, formatere og begynne på scratch mener du? Kanskje ikke dumt, har ikke gjort noe med den siden jeg kjøpte den så. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Ja akkurat det jeg tenkte på, det finnes en "kode" for å formatere den; *#7370# eller så kan du holde inne stjerne, 3, og den grønne ringetasten når du skrur den på (helt til det kommer opp melding om at den formaterer) Telefonen kan ha tatt 'skade' av de rare programmene som du måtte ha på telefonen Endret 27. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Har egentlig aldri eksprimentert noe særlig med programmer så har litt vondt for å tro det. Har bare wayfinder, photoacute, FExplorer og tetris på den. Og de har vært der i over et halvt år. Men takk for tipset! Skal prøve på det bare jeg får kopiert over telefonlista og kalenderen osv. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei Hvis den er under et år så kan du få lagt inn siste sw på den på garanti,min ble bedre av det.Hadde ikke de samme problemmene som du da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå