ADT Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Heisann, har fundert litt en god stund på hvorfor CPU scoren min i 3DMark03 er "way off". Jeg har tidligere fått godt over 1000 poeng (CPU scoren), men nå oppfører den seg helt sykt . Det virker ikke som at noen andre programmer tar skade, bare 3DMark03. Jeg tenker derfor på å slette 3DMark, og installere det på nytt. Men da må jeg slette en del registry-files og slikt også, for å få en ren installasjon... Hvordan gjør jeg dette? Evt. er det noen andre som har hatt samme problem? Jeg har klokket ned, opp, bort, og i mente med alle komponentene i maskina, så jeg vet at det ikke er noe slikt... Takker for alle svar edit: Jeg har fjernet de fire pipelinene, og klokket ned til 540/540, for å utelukke gf. kortet. (Jeg tror CPU'en påviker 3DMark poengene også, siden mitt så godt overklokkede x800pro kort får så dårlig score...) edit2: viser til innlegg nr.6 og 7 Endret 28. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Noe lignende skjer med meg i 3mark05, hakke peil på hva det kan være... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har tidligere fått godt over 1000 poeng Regner med at du har glemt en null her Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg har tidligere fått godt over 1000 poeng Regner med at du har glemt en null her Nei, snakker om CPU scoren... 1192_CPU.3dr Endret 27. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor bry seg om CPU scoren i 3dmark ? så lenge en totale scoren er den samme bør man ikke klage.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor bry seg om CPU scoren i 3dmark ? så lenge en totale scoren er den samme bør man ikke klage.. Hvis du leser "edit", mistenker jeg at CPU'en ikke jobber så godt i 3Dmark i det heletatt. Dessuten har jeg i snart to år brukt CPU scoren som en referanseverdi for klokking og generell ytelse på prosessoren og minnet, så det betyr en del for meg at den er i orden... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Har nå formatert, og har fremdeles det samme problemet! Med helt "default" instillinger i BIOS, og skjermkort klokket til 500/500 @ 12 pipeline's får jeg 8500 3DMarks og latterlige 175 CPUMarks, det er ganske tydelig av prosessoren går ut over 3Dytelsen til maskinen edit: Jeg har nå kjørt 3DMark01 på maskinen også, og får skrekkelige 18000 poeng (Har tidligere ligget oppmot 30000 poeng), noe er galt!! Så fantastisk frustrerende også... Får helt normale poengsummer i "ikke-3D" benchmark programmer som SuperPi, CPUMark, SiSoft sandra +++ Desperat etter en løsning! Endret 28. mars 2005 av ADT Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) edit: lol, jeg har sovet for lite, så ikke at du hadde skrevet det Endret 28. mars 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå