0069 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hallo kansje det er en rar spørsmål men hvordan man kan øddelege sin data.. Den er sirka 8 år gammel og jeg fikk den fra faren min mens han kjøpte seg en ny en... jeg spurte mange ganger om de kunne kjøpe en ny til meg men de sa vent til den blir ødelagt....så jeg har ikke noe valg...pleees hjelp!!!!! Endret 27. mars 2005 av 0069 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Ta strømmen til vifta på prosessoren, da er det meste fikset kjapt..... Endret 27. mars 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Har du vurdert å faktisk spare penger selv? Skjønner godt at de ikke vil kjøpe ny data slik at du kan bruke den. Det er lenge lenge lenge siden pappa betalte for datadeler til meg. Faktisk over 10 år siden (og jeg er 22 nå). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Nå har ikke akkurat denne tråden noe med Gamer å gjøre, og jeg et ikke helt om jeg har lyst til å være den som forårsaker en ødelagt pC, men det finnes en rød knapp bakpå PC'n. Flytt på denne mens PC'n står på, og strømforsyninga sprenges. (det er ikke farlig) Men det andre i PC'n tar ikke fyr. Det er bare strømforsyninga som blir ødelagt, men uten den funker ikke PC'n. Det blir ingen synlige skader på PC'n (bare husk å switche knappen tilbake ), men det kommer til å lukte litt svidd. EDIT: Darth Kjell: Jeg regner med at trådstarter er mellom 11 og 13 år gammel. EDIT2: Haha, sykt bra signatur, Gizmo! :!: Endret 27. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Enn om han ikke kjøper ny PC da? Da har du jo ingenting... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Har du vurdert å faktisk spare penger selv? Skjønner godt at de ikke vil kjøpe ny data slik at du kan bruke den. Det er lenge lenge lenge siden pappa betalte for datadeler til meg. Faktisk over 10 år siden (og jeg er 22 nå). ja jeg har litt penger men ikke så mye som jeg trenger... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Enn om han ikke kjøper ny PC da? Da har du jo ingenting... :!: Det hadde vært dødskiipt ja. Skaff deg en jobb er vel det eneste rette her. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Enn om han ikke kjøper ny PC da? Da har du jo ingenting... Ja, du har et poeng der... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg skal spare meg for okking over dagens unger Noen som kan finne ip'n hans og sende mail til pappa'n? Da blir det ikke ny data på leeeenge Edit: Prøv heller å ta en seriøs prat med ham om hvor ubrukelig en 9 år gammel pc er til dagens programmer og spill. Foreslå at du kan spare opp så mye du kan, så er han sikkert mer villig til å bruke av sine surt opptjente penger, som han bruker minst 8 timer hver dag på å skaffe. I tillegg kan du nevne at inngående kjennskap til data blir stadig viktigere i alle bransjer, og at du ved å ha en litt bedre pc nå vil være bedre rustet til den fremtiden Endret 27. mars 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 gikk 1 1/2 måned med aviser i sommer ferien og nå sitter jeg på en pc til vel 10.000. Får du den en liten hobb så kommer pengene fort. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis faren din er grønn på data kan du plugge ut harddisken? Lenke til kommentar
wormy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) "ååånei, hvem har sølt cola i pcen? :S" "kanskje det var pus".... Endret 28. mars 2005 av wormy Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva med å spørre om å spleise? Kanskje han blir så overrasket når du sier jeg er villig til å bruke alle mine penger, hvis du kan hjelpe meg med resten, PLEASE Kanskje far tenker ok, det kan jeg gå med på Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Gunners,28/03/2005 : 11:55] Hvis faren din er grønn på data kan du plugge ut harddisken? Skulle til å si noe lignene ja Bestilte min data: Bestemor henta den, betalte oppkravet og nekter å ta imot betalingen som jeg skulle gi til ho Endret 28. mars 2005 av mini-map Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Noen gode forslag her ... det beste er nok, som en allerede har sagt, å sprenge strømforsyninga. Flytt den røde knappen fra 230V til 110V ... POFF! Du slipper å skru opp pc'en, men vær obs på at sikringa i huset mest sannsynlig går så gjør det mens du er alene hjemme. Lenke til kommentar
morra Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er en haug med måter å ødelegge en pc, men færre måter som ikke etterlater seg spor. Feks å ofre pcen til forskning og fortelle her på forumet om resultatene (cola i skjerm, tastatur ol.), se hvor tykk en 9 år gammel pc-skjerm's glass er, teste hvor mange hammerslag musa tåler. Hvis faren din ikke har peil på data, kan du åpne den og ta av prosessoren og knekke halvparten av pinnene. Mange muligheter Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 gikk 1 1/2 måned med aviser i sommer ferien og nå sitter jeg på en pc til vel 10.000. Får du den en liten hobb så kommer pengene fort. Så laaang tid for og spare 10.000 kr..wooow.det tok lang tid. hehe Ta et svart arbeid en kort tid så har mann pengene Lenke til kommentar
€THA Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gå rundt å gni bena mot gulvet...helst teppe o.l.......opne dataen å begynn å fingre med alt du ser Statisk elektrisitet som venn ville jeg aldri tenkt meg men men... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hvorfor ikke overklokke den ihjel? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Så laaang tid for og spare 10.000 kr..wooow.det tok lang tid. hehe Ta et svart arbeid en kort tid så har mann pengene Vi snakker om et avisbud her altså.... Syns ikke 10 laken på 1,5 mnd som avisbud er galt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå