Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Av og til når jeg jogger (og har spist eller drukket rett før) får jeg sting! Dette er plagsomt, så jeg lurer på hvordan du får det vekk, uten og bruke lang tid. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 har hørt at det skal hjelp å klemme en stein i handa mens man springer, noen ganger hjelper det ivertfall hos meg. Lenke til kommentar
FM Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg pleier å tvinge meg selv til å fortsette å løpe. Da forsvinner det etterhvert. Noen god løsning er det ikke, da det ofte gir smerter som går utover løpingen. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Stemmer det som B0berg sier. Har du sting på venstre side, hold stein i venstre side, og samme på høyre. Vi snakker ikke om en stein på 4-5 kilo nå altså. Hehe. Hjelpe gjør det også. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 jeg mener å ha hørt at den steinen bare får deg til å tenke på noe annet. så på en måte hjelper det. tror det bare er å springe det av. eventuelt ikke trene rett etter at du har spist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå