kverna Skrevet 15. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Aooch.. Du sota vel på innsiden? Sota på innsiden ja, derfor det blei ripa opp Surt! Hva var det som fikk CPU-vifta til å stoppe? Det var en litt uheldig "live katode innstallasjon" som gjorde at jeg dro vifte ledningen halvveis av. Så når jeg senere tok på døra og satte kassa på plass under pulten hoppa den vel av.. Men shutdown stod på 60 grader så ingenting døde EDIT: 100 poster Endret 15. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 Fiiint! Stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Rapporter Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Bra at ingenting tok (store?) skader da, hadde vært Uberkjipt om du hadde ødelagt både hw, og sotinga, som er omtrent det stiligeste med modden din til nå. EDIT: leif Endret 15. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 19. april 2005 Rapporter Del Skrevet 19. april 2005 Det der ble grisekult! Spesielt sotinga skal jeg ha i bakhodet. Vet dog ikke om jeg likte de røde bølgene på fronten.. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå