kverna Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hehe. Kan ikke love noe hvis du i utgangspunktet ikke liker katoder. Men skal hvertfall prøve! Sier vi legger denne saken død nå, så slipper vi masse OT i workloggen Men nå ser det ut som det ikke blir fargekatoder allikevel, side de ikke fungerte og jeg har ett blacklight som jeg tenkte å montere. Skal ha vannkjøling så da blir det bare slangene som lyser opp. Følg med! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Liten update Har nå fått fronten på plass, og sidedøra på plass. Så da er det på sin plass med en liten bildeupdate. På kabinettet Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) takk. eneste som er litt surt er at sotfilmen på siden har begynnt å løsne. tror jeg lot den ligge litt lenge i vannet så limet ble noe utvasket, men fiksa det med litt duct tape Takk MacGyver Klarte også å skru plexien så hardt at den sprakk. Er noen skruer under som plexien rir på, så da ble det ett søkk som gjorde at plexien sprakk Men synes ikke, bare på baksiden. Endret 9. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 takk. eneste som er litt surt er at sotfilmen på siden har begynnt å løsne. tror jeg lot den ligge litt lenge i vannet så limet ble noe utvasket, men fiksa det med litt duct tape Takk MacGyver Klarte også å skru plexien så hardt at den sprakk. Er noen skruer under som plexien rir på, så da ble det ett søkk som gjorde at plexien sprakk Men synes ikke, bare på baksiden. Hvor kjøpte du sotningsfilm? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Sotningsfilmen fra Torsov bilrekvisita. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 nei kan ta bilde av det når jeg finner noen batterier til kameraet er bare i kantene på innsiden, passet på at det ikke syntes utenfra Lenke til kommentar
flabben Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sånn vindu sote sett har jeg og lyst på Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 når kommer neste update kverna? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det lurer jeg på også, må si du har forbedret det kabinettet mange 100% allerede Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det lurer jeg på også, må si du har forbedret det kabinettet mange 100% allerede enig i den altså Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nydelig arbeid dette, gleder meg til neste update! *masse å se igjennom etter noen dager uten internett* Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 takk selv om jeg og mange andre synes de stripene ødela helhetsintrykket.. Kommer update iløpet av helgen hvis jeg får tid, har masse å gjøre på rommet så vi får se Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ja, de stripene ødelagte litt, men det ser ganske bra ut for det *vente i spenning på neste update* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Den sotningfilmen skal jeg ut å shoppe altså! Er jo rett og slett lekkert med den i bruk.. Gleder meg til neste update kverna! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 hehe takk takk Klarte å ripe opp sotningsfilmen idet jeg dro av døra i all hast når cpuvifta stoppet her om dagen Får sote på nytt en gang i fremtiden, bare dratt alt av inntill videre. Så snart jeg får slanger til vannkjølingen i hus blir det update! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Aooch.. Du sota vel på innsiden? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Surt! Hva var det som fikk CPU-vifta til å stoppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå