loqron Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor limer du ikke inn linken (til bildene) til photobukcet i IMG knappen.. Så slipper vi å trykke på uttalige bilder.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel ikke nødvendig når han bare skal vise et bilde? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel ikke nødvendig når han bare skal vise et bilde? var eksakt det jeg tenkte mye mer tungvindt å laste opp til en ftp når man bare kan trykke på en knapp her men nok ot... var ikke helt slik jeg tenkte fuzzy^, tenkte litt mer med sånn flammer f.eks osv men med nicket seff Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nei, men det var slik jeg tenkte... bare et tips til Kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) hva er det jeg har gjordt for noe sa du ? Skjønte ikke helt dette her tenker på denne: Hvorfor limer du ikke inn linken (til bildene) til photobukcet i IMG knappen.. Så slipper vi å trykke på uttalige bilder.. Endret 28. mars 2005 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Update! Liten lakkerings update i farten. Har fått maskert opp fronten og lakkert første laget. YES jeg bruker billiglakk Mer kommer senere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Go Europris-lakk! Blir fett å se det uten maskeringa.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ja gleder meg til å se uten maskeringa jeg også.. Men skal ha en svart outline utenfor det røde så kan nok ta sin tid Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Blir sikkert ( ) fint dette Lykke til! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Dette blir bra Kverna, du har jo litt erfaring ;-) Det kommer til å bli bra, siden det er du som gjør det Lykke til! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Dette blir bra Kverna, du har jo litt erfaring ;-) Det kommer til å bli bra, siden det er du som gjør det Lykke til! hehe takk skal dere ha Har akkurat påført 3 og siste laget med lakk. Nå er det bare å vente til det er tørka, og maskere opp på nytt og lage outlinen. Håper jeg får hovedkortet i posten idag, da drar jeg også på butikken å kjøper sotningsfilm pluss diverse deler jeg trenger. Endret 29. mars 2005 av kverna Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Ser helt fantastisk ut. Fronten minna meg litt om chieftec, er sikkert bare meg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 er nok ikke det, thermaltake er jo kopi av cheiftec. Bare lagt på jalla plater foran! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Koslig med modding Ble litt inspirert nå jeg! (hvor var det jeg la scetch-up?) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 lite tilbakeskritt. katten har uheldigvis også fått øye på modden min mens han var ute. og etterlatt seg ett hårstrå over lakkstripa Får se hvordan det går :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå