kverna Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hei! Da er det på tide å skille kabinettet mitt ut fra mengden av fjortissinspirerte ferdigmods. Tar for meg ett Thermaltake Xaser III, ferdig pimped out med vindu. Uten mer tørrprat om været og den slags setter jeg i gang med bildene. Her er kabinettet strippet for paneler i front. Frontplaten før pussing. ja det var møkkete på BAKKEN, for de som lurte.. Ikke akkurat finishen jeg hadde venta etter 10min med pussing. Etter hvert så jeg hvor håpløst dette kom til å bli. Så jeg pakka sekken og snudde i tide. Derfor rasket jeg rundt i garasjen for å redde dagen, humørmessig altså, og kom over noe som ga meg en ide. PLEXI Og litt grillsaktingaktig... Vet ikke om jeg skal bruke den, men hvis jeg skal har jeg en drøy meter av stoffet. Maskerte opp... Streka opp... Kutta opp... Og tørka opp... Omtrent samme tykkelse som de gamle platene også, ikke værst. Og så var frontpanelene ferdige, nesten hvertfall for de trenger en siste finpuss før de er klare for neste steg av forvandlingen. De må pusses og justeres så de passer perfekt, og ser bra ut også. Neste som står på planen er å: -Sote plexien til fronten -Sote plexien i sidedøra -Fikse litt lufting -Lakkere litt -Rydde i kabler -Sette inn vannkjøling Til den gang, God Påske! Endret 9. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 GL HF videre dette ser bra ut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 takk skal du ha! Har noen store bilder også, men er så stress å fikse klikkbare bilder så hvis det er noen bilder dere vil se store er det bare å rope. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Ser spennende ut dette Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 er sikker på at dette blir NYDELIG!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 lookin' nice so far Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Håper du fikser det kabinettet, liker ikke thermaltake så veldig godt Håper det blir fint da, modd videre Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Ser bra ut dette Kverna! Stå på! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 mange smilefjes ute å går, kanskje det er været! Men fra spøk til revolver; hadde tenkt å få lakkert litt idag. Siden jeg ikke har tid eller penger(dårlig unnskyldning) til å spraye hele kassa, tar jeg bare noen få detaljer. Fargen er jo ganske fin fra før så hvorfor forandre. Skal se om jeg får lakkert idag, skal hvertfall maskere opp fronten så får vi se Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Niice!! Men hvor fikk du tak i den mesh-nettinga? Har lenge leita etter slik selv nemlig..! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Niice!! Men hvor fikk du tak i den mesh-nettinga? Har lenge leita etter slik selv nemlig..! skal jeg være ærlig, og det skal man jo, har jeg ikke anelse. fant 2stk på ca 1m lengde når jeg rota i garasjen. finnes sikkert hos noen jernvarekjeder. Har maskert opp nå, bilder kommer straks jeg får resizet dem Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Update! Da har jeg fått modde mat i magen, spaghetti med peppersaus og er klar for en ny runde. Blir ingen klikkbare bilder, så hvis det er noe dere vil ha mer detaljert er det bare å rope! Platene prøvemontert på fronten. Passer men trenger litt justering. Synes det ble litt spessielt bilde med vinduet som gjenspeiles. Fronten maskert opp til ball. Og ønsket mønster skjært ut. Med denne. Pusen gir sitt "ok stempel" til fronten. Så noen spm, hvilke vifter hvor ? Rød og grønn er begge 120mm og vil bli plassert over hverandre. Eller, en 120mm vifte montert som svart firkant viser. hva tycks ? Noen ideer rundt hva jeg kan skjære ut her ? Og til slutt ett siste bilde Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) 2 120mm er jo best da..! Du kan jo lage striper som vindu f.eks.? Så spess at jeg aldri har sett det før.. EDIT: Skriveleif! Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 2 120mm er jo best da..!Du kan jo lage no stripes f.eks.? come again ? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Nice work. Men hva skjedde med det andre prosjektet ditt? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 pent arbeid. ser framover til ny update! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Nice work. Men hva skjedde med det andre prosjektet ditt? ble ødelagt og kastet av bulldoseren.. aka mamma Men dette skal jeg verne med livet Kommer KANSKJE(les: mulig) en update imorra på lakkering. Men skal i bakken å ake på snøbrettet mitt så kan ikke love noe trenger fortsatt hjelp til sidedøra.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 gå for to stk. 120 mm vifter i front (et godt tips man kan gjøre for å få enda litt bedre plass... fjern hele 3 1/2" rakleverket (noe jeg har gjort oggud så mye bedre plass det ble ) på vinduet kan du lage et halvveis ovalt vindu med skrift nick over. (alt det svarte skal kuttes bort og bli til vindu... var bare noe kjapt jeg gjorde i paint som kanskje kan lages litt stiligere med noen litt grommere detaljer) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Nice PioUs-JiN! Alltid pent med et personlig preg.. Har sett flere som har gjort eksakt det samme, og det blir stilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå