Gå til innhold

Gsmart mini2 vs. Logitech Pocket Digital = En klar vinner..!

Anbefalte innlegg

Jeg kom hjem fra en liten ferie i kveld og har nettopp lest over de to testene tatt av disse små, enkle og meget billige kameraene. Jeg kjøpte meg ett Gsmart mini I med en gang det kom. Det tok faktisk ganske ok, men dog enkle bilder. Jeg solgte raskt videre mini I når jeg fikk tak i Mini II. Dette kameraet har jeg til nå tatt mange morsomme bilder med. Det verste av alt er at kvaliteten er slett ikke så gærn om en er flink til å holde kameraet i ro når en knipser. (Selv om dette ikke er så lett da kameraet er så lite og lett :smile: Jeg blir derfor forbauset når jeg leser testen til Logitech`s minikamera. Det virker jo som det omtrent er like bra som Mini II. Mini II er jo bare så mye mer fleksibelt både i forhold til oppløsning, som jo i utgangspunktet er mye bedre enn Pocket. For ikke minst å nevne prisen som er bortimot halvparten. Avslutningsvis så vil jeg nevne at jeg i lengre tid har tatt digitale bilder, og eier selv i tillegg ett Canon Ixux V2. Det kameraet jeg alltid har i brystlomma lett tilgjengelig er jo Gsmart mini II...!!

Jeg sitter nå foran maskinen og overfører bilder både fra gsmarten og canon. Må igrunn si at mini II imponerer STORT i forhold til størrelse, pris, vekt og ikke minst pek og trykk uten noen voldsom venting på å få klart kameraet...:smile:

Fortsatt god sommer folkens...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig .. men siden det er 2 forskjellige personer som har skrevet testartikkel på de 2 kameraene blir det sånn .. Er sant at det kan virke som at kameraene blir fremstilt som like gode ..

Kan du forresten legge ut noen bilder fra turen ? :smile:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt uenig, skal kjøpe Logitechkameraet på access.no.

Etter å ha sett bildene på testen vil jeg konkludere med at Logitech er bedre på lavere oppløsninger, mens Mustekkameraet er bedre i høyere.

Men du må ha jævlig flaks for å ta et brukbart bilde med det kameraet.

Tar og sender svar når jag har prøvd ut kameraet om noen dager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...