kikken Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg kom hjem fra en liten ferie i kveld og har nettopp lest over de to testene tatt av disse små, enkle og meget billige kameraene. Jeg kjøpte meg ett Gsmart mini I med en gang det kom. Det tok faktisk ganske ok, men dog enkle bilder. Jeg solgte raskt videre mini I når jeg fikk tak i Mini II. Dette kameraet har jeg til nå tatt mange morsomme bilder med. Det verste av alt er at kvaliteten er slett ikke så gærn om en er flink til å holde kameraet i ro når en knipser. (Selv om dette ikke er så lett da kameraet er så lite og lett :smile: Jeg blir derfor forbauset når jeg leser testen til Logitech`s minikamera. Det virker jo som det omtrent er like bra som Mini II. Mini II er jo bare så mye mer fleksibelt både i forhold til oppløsning, som jo i utgangspunktet er mye bedre enn Pocket. For ikke minst å nevne prisen som er bortimot halvparten. Avslutningsvis så vil jeg nevne at jeg i lengre tid har tatt digitale bilder, og eier selv i tillegg ett Canon Ixux V2. Det kameraet jeg alltid har i brystlomma lett tilgjengelig er jo Gsmart mini II...!! Jeg sitter nå foran maskinen og overfører bilder både fra gsmarten og canon. Må igrunn si at mini II imponerer STORT i forhold til størrelse, pris, vekt og ikke minst pek og trykk uten noen voldsom venting på å få klart kameraet...:smile: Fortsatt god sommer folkens... Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Helt enig .. men siden det er 2 forskjellige personer som har skrevet testartikkel på de 2 kameraene blir det sånn .. Er sant at det kan virke som at kameraene blir fremstilt som like gode .. Kan du forresten legge ut noen bilder fra turen ? :smile: Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Helt uenig, skal kjøpe Logitechkameraet på access.no. Etter å ha sett bildene på testen vil jeg konkludere med at Logitech er bedre på lavere oppløsninger, mens Mustekkameraet er bedre i høyere. Men du må ha jævlig flaks for å ta et brukbart bilde med det kameraet. Tar og sender svar når jag har prøvd ut kameraet om noen dager Lenke til kommentar
ralex Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Syntes det Logitech kameraet tar elendige bilder. Det er et nydelig kamera å se på, men hva hjelper det når bildene det tar er ubrukelige omtrent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå