Gå til innhold

Backup av "Inbox" Qtek 2020

Snoft

Anbefalte innlegg

Tok en hard-resett og backup`et den jeg hadde, den var dessverre fre 24.12.04, men så etter mye surr har jeg klart å få backup av Contacts, Calender osv, for den har jo tatt backup av det hver gang jeg setter den i dockingstation ? jeg har ihvertfall all den infoen frem til i dag.. Men jeg mangler all SMS`en mellom ta jeg tok backup filen og frem til i dag. Hvordan får jeg de tilbake ? Regner med at Active Sync har tatt backup av de, for den surrer jo alltid med "Inbox" når jeg setter den i DockingStation

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok en hard-resett og backup`et den jeg hadde, den var dessverre fre 24.12.04, men så etter mye surr har jeg klart å få backup av Contacts, Calender osv, for den har jo tatt backup av det hver gang jeg setter den i dockingstation ? jeg har ihvertfall all den infoen frem til i dag.. Men jeg mangler all SMS`en mellom ta jeg tok backup filen og frem til i dag. Hvordan får jeg de tilbake ? Regner med at Active Sync har tatt backup av de, for den surrer jo alltid med "Inbox" når jeg setter den i DockingStation

Jeg håper du mener bacup også hard-resett? Lite vits i å ta Bacup etter hard-resett ;)

Men det kan høres ut som du har recovret med en eldre bacup fil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...