Snoft Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Tok en hard-resett og backup`et den jeg hadde, den var dessverre fre 24.12.04, men så etter mye surr har jeg klart å få backup av Contacts, Calender osv, for den har jo tatt backup av det hver gang jeg setter den i dockingstation ? jeg har ihvertfall all den infoen frem til i dag.. Men jeg mangler all SMS`en mellom ta jeg tok backup filen og frem til i dag. Hvordan får jeg de tilbake ? Regner med at Active Sync har tatt backup av de, for den surrer jo alltid med "Inbox" når jeg setter den i DockingStation Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Tok en hard-resett og backup`et den jeg hadde, den var dessverre fre 24.12.04, men så etter mye surr har jeg klart å få backup av Contacts, Calender osv, for den har jo tatt backup av det hver gang jeg setter den i dockingstation ? jeg har ihvertfall all den infoen frem til i dag.. Men jeg mangler all SMS`en mellom ta jeg tok backup filen og frem til i dag. Hvordan får jeg de tilbake ? Regner med at Active Sync har tatt backup av de, for den surrer jo alltid med "Inbox" når jeg setter den i DockingStation Jeg håper du mener bacup også hard-resett? Lite vits i å ta Bacup etter hard-resett Men det kan høres ut som du har recovret med en eldre bacup fil? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Mente recover fra en gammel fil jeg hadde tatt backup av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå