Gå til innhold

Den akkurat passe store TimeSplitters 3-tråden

Magus

Anbefalte innlegg

Noen andre som har skaffet seg dette spillet? Det har jeg, og jeg angrer ikke! Det er akkurat som GoldenEye på N64 (kan ha noe med at Free Radical består av mange av de samme som lagde nettopp dette spillet), bare enda raskere og mer intenst! Humoren er også på topp, jeg er ikke helt ferdig med single player campaignen ennå, men jeg har ledd meg gjennom en god del brett! :!:

Multiplayer er likevel det beste ved spillet, spesielt hvis du får noen kamerater over. Hvis du ikke har noen kamerater, så kan du spille med bots. Det kan være moro å ha med bots selv om du har med kamerater også, for da blir det enda mer sinnsykt. Det er massevis av personer å velge mellom også, visstnok over 150! Du kan også lage dine egen baner til å spille i multiplayer. Du kan også spille på Xbox Live med disse banene, og du kan spille på andres kreasjoner også.

Grafikken er også bra! Ikke veldig detaljert, men modellene til karakterene er knallbra animert og har en helt egen stil som passer perfekt til spillets steming og humor.

10/10 til dette spillet, jeg har ikke spillt noe så intenst og morsomt på lenge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bortsett fra store framerate problemer på deler av levlene i story mode så er dette spillet knallbra......står fast på siste level.Testa litt online men synes ikke noe særlig om det,det går alt for fort etter min smak.....bare stress og mas.

Lenke til kommentar

Bra innlegg i den store/lille/gigantiske/minimale/suicidale tråd debatten. Jeg personlig er litt lei av de navnene. Smålo litt når jeg leste dette.

Men over til topic. Har ikke spilt det nei. Men rekner med at det havner i hylla mi ja. Har spilt meg igjennom toern. Et av de beste spillene på konsoll etter min mening.

Historien og filmtemaene som går igjen er jo hysterisk morsomme. Karaterene og deres opplevelser er også til å smile av. Og for å ikke snakke om KLISJÈene.

Timesplitters (2ern) (3ern er sikkert bedre)

stemning :10

lyd :10

grafikk :9/10

Humor :9

holbarhet :10 (så lenge du gidder)

Stil :10

Gameplay:10

TOTAL: 10

Lenke til kommentar

Takker for komplimenter angående navnet på tråden. :p

Men det ser ikke ut til at det er så stor interesse for dette spillet som det burde være... Jeg synes dette spiller fortjener en plass i enhver spillsamling, om det er Xbox, PS2 eller GameCube. Har enda ikke spillt med eller hørt om noen som har mislikt spillet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk spillet i posten idag! :D Skal prøve det litt senere, må bare få fullføre dagens studier først. Gleeeeder meg! :yes:

Edit: Har spilt det litt nå, og må virkelig si at dette var greier! Elsker hele opplegget, fra å laste ned maps til all statistikken som blir samlet! Kongespill som virkelig anbefales! :thumbup:

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...