Serox Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg skal bare bruke den til litt spilling og litt 3-d så da sier vi at den er mer en god nok Den jeg har brukt til nå er en 15" nokia 530L så alt som er litt større enn dette er godt nok for meg,hehe Takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har selv en 17" Huyndai LCD. Gammel og god 20ms. Men denne finnes ikke etterslep på i spill, noe det gjør på mange skjermer som er oppgitt til 12-16ms. Til grafisk er den derimot ikke noe å skryte av. Er det ikke slik at 16ms skjermer kun er 16ms på 16bits farger, men har 32ms på alle de andre fargene til 32bit? Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Er det ikke slik at 16ms skjermer kun er 16ms på 16bits farger, men har 32ms på alle de andre fargene til 32bit? Det var nytt for meg i alle fall. Jeg vil heller si at de er 16 ms på 2 bit og mye mer på resten Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg sier det igjen. 17 " lcd er jo ikke no morsomt selv om det er bra til spilling. Så små skjermer er jo ikke noe gøy. Du sier mye dumt du... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 jeg sier det igjen. 17 " lcd er jo ikke no morsomt selv om det er bra til spilling. Så små skjermer er jo ikke noe gøy. Du sier mye dumt du... Dumt? Større er som regel bedre. Jeg vil heller ha en god 20" spillskjerm enn en god 17" spillskjerm. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Si meg, handlet ikke denne tråden om responstid, ikke størrelse? Som regel vil en 20-tommer med høyere responstid yte like bra som en 17-tommer med lavere responstid grunnet ulik panelteknologi, som gjør at responstide er jevnere over ulike farger på en 20-tommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå