oddis89 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hei har noen problemer. det er at jeg har lastet ned noen BIN/cue filer og skal brenne disse på cd. men de er op 750 - 800Mb så det går ikke ann å brenne dem på en vanelig cd. kan jeg da brenne 2 og 2 filer inn på en DVD plate men alikevel få samme resultatet som om jeg hadde brent dem på en vanelig CD: eller går det ann å åpne dem i windows og legge dem som en CD på hardiwsken? EDIT: litt vanskelig å skjønne hva jeg mener kanskje Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Selv om imaget er større enn 700MB får det plass på en 700MB CD. Prøv å se! Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 men det er bare å brenne på en dvd...du ødelegger ikke noe... dr_k Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 eller test ut Winiso. Vet ikke helt jeg. Stoler ikke helt 100% på WinISO lenger, ettar at jeg skulle ta mpg-filene ut av et par VCD-images for en tid tilbake. Jeg brukte først WinISO men fikk bare hakkete bilde og lyd, men da jeg etterpå mountet samme images i Daemon Tools og tok ut mpg-filene på den måten, ble både lyd og bilde helt topp. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Selv om imaget er større enn 700MB får det plass på en 700MB CD.Prøv å se! fant ut det selv jeg. prøvde bare for å sjekke til og med et image på 810mb var ikke mer en 690mb på cd'n. heh EDIT: jeg bruker nero og nero express som brenneprogram Endret 27. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå