srbz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg ville inn i utgangspunktet, men havnet ikke der jeg ønsket. Førstegangstjenesten ble selvsagt annerledes enn jeg forventet på godt og vondt, men jeg er veldig glad jeg ikke gikk glipp av dette året. Forhåpentligvis blir det flere år i militæret på meg. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Urinprøve, hva faen :S ? Røyer ALDRI hasj eller noe. Men var på fest i helga og tok noen drag. Kan de finne ut det på urinprøva? Ble ganske nervøs når jeg fant det ut :S Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tok ikke urinprøve når jeg var inne til sesjon i fjor. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tok ikke urinprøve når jeg var inne til sesjon i fjor. Jeg tok heller ikke urinprøve da jeg var sesjon i fjor. Håper forresten at du ikke kommer til å fortsette med dette. Selv om det bare er ett par drag. Er ikke bra for kroppen. Urinprøven blir uansett sjekket på innrykksdagen når du skal inn. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tok ikke urinprøve når jeg var inne til sesjon i fjor. Jeg tok heller ikke urinprøve da jeg var sesjon i fjor. Håper forresten at du ikke kommer til å fortsette med dette. Selv om det bare er ett par drag. Er ikke bra for kroppen. Urinprøven blir uansett sjekket på innrykksdagen når du skal inn. Selvsagt ikke Drikker sjeldent (1-2 ganger i måneden) Og har røyka 5-6 ganger i livet mitt. (alkohol er værre en røyk btw) Har hørt at de slår veldig hardt ned på narkotika, så er vel bare å si at jeg ikke må pisse viss de tvinger Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 det blir ikke tatt urinprøve lenger. jeg tok det ikke når jeg var inne på sesjon for en måned tid siden. sesjonsdagen blir sånn som dette. Bare forbered deg på MYE venting Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tok ikke urinprøve når jeg var inne til sesjon i fjor. Jeg tok heller ikke urinprøve da jeg var sesjon i fjor. Håper forresten at du ikke kommer til å fortsette med dette. Selv om det bare er ett par drag. Er ikke bra for kroppen. Urinprøven blir uansett sjekket på innrykksdagen når du skal inn. Vi ble ikke sjekket på innrykk heller, med unntak av stikkprøver. Har derimot blitt tatt urinprøve ved senere anledninger, og ikke faen om det nyttet å prate det vekk. Alle ble sittende å vente på oppholdsrommet i fem timer til alle hadde gjort sitt. Imidlertid blir du øyeblikkelig dimmitert og sivilt anmeldt om du tester positivt. Om du innrømmer å ha røykt tidligere, blir du ikke anmeldt såvidt jeg vet, men du kan risikere å bli dimmitert. En kompis av meg innrømmet på innrykk å ha røykt hasj fire ganger på fire år, og ble sendt hjem. Han skulle få komme tilbake hvis han gikk til legen månedlig og sjekket seg i fire mnd, men det gadd han ikke. En kamerat av ham igjen, som han rykket inn sammen med, ble dimmitert, anmeldt og kastet ut hjemmefra av foreldrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå