Herr Brun Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hei. Har nettopp innstallert rome: Total Realism, men har et problem. Jeg kan ikke spille prologue! Som de fleste sikkert vet, må man spille prologue før man kan spille noe annet (custom battles, imperial campaign osv.). Men når jeg trykker på prologue funker det ikke! Det går bare tilbake til menyen . Noen andre som har dette problemet, og har en løsning på det? Eventuelt vet hvordan man kan slippe å spille prologuen før man skal spille noe annet. På forhånd takk EDIT: Jeg fant det ut. Hvis noen andre lurer på hvordan, må man gå inn på rome-mappen (default: C:/program files osv...), åpne preferences.txt, finne "FIRST_TIME_PLAY:TRUE" og endre denne til "FIRST_TIME_PLAY:FALSE". Herr Brun Endret 27. mars 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kva er den største forkjellen med relaisme? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 kva er den største forkjellen med relaisme? Ren CTRL+C og CTRL+V her fra sticky. Rome Total Realism RTR er for øyeblikket den største modden som er ute for RTW. Den gjør (ikke overraskende) spillet mye mer realistisk. Det er lagt til flere provinser, og flere units har blitt forandret. Det er også lagt stor vekt på gameplay og balansering av folkeslagene. Vennligst merk at om du installerer RTR, kan du ikke gå tilbake til vanlig RTW uten å enten ha en full backup av alle filene, eller installere RTW på nytt. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 synnes ikke at Total Realism var så bra mod jeg... ble faktisk skuffet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå