remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) I en tråd der man tar opp "problemet" med at forumklokka går feil hos mange. Relativt kjedelig egentlig, men jeg fant dette litt morsomt: (Jeg sier noe, så svarer noen på det) Tiden går alltid tregere på Hw.no, opp gjennom årene har det blitt akkurat en time.. Det er nok grunnen. Jeg tviler på at det stemmer *brukernavn* , klokken på forumet har alltid vært temmelig lik klokken min. Senest i går når jeg så på klokken var de nyeste innleggene postet rundt det klokkeslettet og nå i dag er den(forumklokka) en time feil. Kanskje det er klokken din det er noe feil med? edit: Og hvis det hadde vært et faktum det du sa, hvorfor har ingen da lagt merke til det tidligere. Skal litt til for 60 000 brukere å ikke se det :yes *brukernavn* Endret 27. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Er det sommertid? Endret 27. mars 2005 av ProZaC Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Det står faktisk hvem det er som har skrevet det der... Du kunne jo fjernet "*brukernavn* "? Endret 3. april 2005 av kilogram Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Oi beklager så meget, en liten glipp av meg der. Er nå redigert, men kan ikke si at det hjelper når det står i ditt innlegg nå hehe Endret 27. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det står at man ikke skal henge ut brukere. Om det står navnet på den som svarte der tolker ikke jeg som uthenging... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Neida det gjør ikke noe regnet faktisk med det ville komme ut, ja det var meg . Men jeg får vel prøve meg på å unnskylde meg på at jeg var en smule irritert i går og hadde våknet opp med hodepine, men men velg om dere vil tro meg . Men nå får vi bare håpe det er lov å henge ut meg selv . Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Neida det gjør ikke noe regnet faktisk med det ville komme ut, ja det var meg . Men jeg får vel prøve meg på å unnskylde meg på at jeg var en smule irritert i går og hadde våknet opp med hodepine, men men velg om dere vil tro meg . Men nå får vi bare håpe det er lov å henge ut meg selv . Så lenge du tar det med godt humør, så er vel alt bra. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 det der med klokken var nesten som og se noe jeg selv hadde postet, har aldri helt fått med meg det med sommertid/vintertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå