Gå til innhold

Nei! Tiden går ikke går ikke tregere...!

remerserr

Anbefalte innlegg

I en tråd der man tar opp "problemet" med at forumklokka går feil hos mange. Relativt kjedelig egentlig, men jeg fant dette litt morsomt: (Jeg sier noe, så svarer noen på det)

Tiden går alltid tregere på Hw.no, opp gjennom årene har det blitt akkurat en time.. Det er nok grunnen.

Jeg tviler på at det stemmer *brukernavn* ;) , klokken på forumet har alltid vært temmelig lik klokken min. Senest i går når jeg så på klokken var de nyeste innleggene postet rundt det klokkeslettet og nå i dag er den(forumklokka) en time feil. Kanskje det er klokken din det er noe feil med?

edit: Og hvis det hadde vært et faktum det du sa, hvorfor har ingen da lagt merke til det tidligere. Skal litt til for 60 000 brukere å ikke se det :yes

*brukernavn* :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida det gjør ikke noe regnet faktisk med det ville komme ut,

ja det var meg :blush: . Men jeg får vel prøve meg på å unnskylde meg på at jeg var en smule irritert i går og hadde våknet opp med hodepine, men men velg om dere vil tro meg ;) .

Men nå får vi bare håpe det er lov å henge ut meg selv :D .

Lenke til kommentar
Neida det gjør ikke noe regnet faktisk med det ville komme ut,

ja det var meg :blush: . Men jeg får vel prøve meg på å unnskylde meg på at jeg var en smule irritert i går og hadde våknet opp med hodepine, men men velg om dere vil tro meg ;) .

Men nå får vi bare håpe det er lov å henge ut meg selv :D .

Så lenge du tar det med godt humør, så er vel alt bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...