Gå til innhold

Fjerne operatørlogo fra symbian tlf


Anbefalte innlegg

Hallaisen folkens :p

 

Jeg har en N6630 med symbian. Jeg ønsker å endre der operatørlogoen er. Dvs at der det nå står Telenor øverst, vil jeg ha navnet mitt eller noe anna morsomt :p

 

Noen der ute som sitter på et prog, eller vet hvordan jeg kan endre dette.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lag et bilde i 97x25 og legg det inn i c: system/apps/phone/oplogo. Bruk feks FExplorer

Den menyen du beskriver finnes ikke i min 6260 :dontgetit:

Hvor skal jeg legge det bildet da? ;)

Hvis du har FExplorer, trykk Valg på bildefilen du vil bruke -> Fil -> Velg som operatør logo. Vet ikke om det virker, men er verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar

Sliter litt nå. Installerte FExplorer, laga meg en logo og alt virket fint. Jeg skulle endre logo en gang til, da klarte ikke PC å få kontakt med Nokia. Nå funker ingenting lengre. Har dette noe med FExplorer å gjøre, må jeg gjøre noen instillinger på det?

Lenke til kommentar
Du bruker FExplorer og går til mappen C:system/apps/phone/oplogo og sletter bildefilen som ligger der. Restart mobilen og operatørlogoen er borte. ;)

hmm finner ikke den banen på telefonen min 6600. Noen som vet hvor det ligger hen på den ?

Bruk heller denne metoden da. Funka på 6260`n min. ^Kissa^ som hjalp meg :yes:

Hvis du har FExplorer, trykk Valg på bildefilen du vil bruke -> Fil -> Velg som operatør logo. Vet ikke om det virker, men er verdt et forsøk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...