duRden Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hallaisen folkens Jeg har en N6630 med symbian. Jeg ønsker å endre der operatørlogoen er. Dvs at der det nå står Telenor øverst, vil jeg ha navnet mitt eller noe anna morsomt Noen der ute som sitter på et prog, eller vet hvordan jeg kan endre dette. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Selv har jeg ikke prøvd dette på 6630, men regner med at det er likt som hos andre S60 telefoner. Sjekk menyen først, finner du intet--> Erstatt opperatørlogobildet med et blankt ett. - Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lag et bilde i 97x25 og legg det inn i c: system/apps/phone/oplogo. Bruk feks FExplorer Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lag et bilde i 97x25 og legg det inn i c: system/apps/phone/oplogo. Bruk feks FExplorer Den menyen du beskriver finnes ikke i min 6260 Hvor skal jeg legge det bildet da? Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) wap.eurobate.com--->prøv gratis(nederst på sida)----->o.s.v noe i den duren Endret 27. mars 2005 av tunam85 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Lag et bilde i 97x25 og legg det inn i c: system/apps/phone/oplogo. Bruk feks FExplorer Den menyen du beskriver finnes ikke i min 6260 Hvor skal jeg legge det bildet da? Hvis du har FExplorer, trykk Valg på bildefilen du vil bruke -> Fil -> Velg som operatør logo. Vet ikke om det virker, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hjertlig! Det funka. Kult ass. Kan legge hva man vil der jo..... Endret 27. mars 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
Booter Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sålenge det ikke er Tele2 så går det vist greit å ta bort logo, har ikke hørt om noen som får det bort Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hjertlig!Det funka. Kult ass. Kan legge hva man vil der jo..... hvilke av innleggene hjalp deg? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hjertlig!Det funka. Kult ass. Kan legge hva man vil der jo..... Man kan gjøre det meste med Symbian OS ja Lenke til kommentar
rønning Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvordan får man tilbake den som opprinnelig var på telefonen hvos man har skiftet? (hvis man bruker FExplorer) Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hjertlig!Det funka. Kult ass. Kan legge hva man vil der jo..... hvilke av innleggene hjalp deg? Den over innlegget mitt. ^Kissa^ sitt Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hvordan får man tilbake den som opprinnelig var på telefonen hvos man har skiftet? (hvis man bruker FExplorer) Du bruker FExplorer og går til mappen C:system/apps/phone/oplogo og sletter bildefilen som ligger der. Restart mobilen og operatørlogoen er borte. Lenke til kommentar
duRden Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Sliter litt nå. Installerte FExplorer, laga meg en logo og alt virket fint. Jeg skulle endre logo en gang til, da klarte ikke PC å få kontakt med Nokia. Nå funker ingenting lengre. Har dette noe med FExplorer å gjøre, må jeg gjøre noen instillinger på det? Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På eldre modeller va det bare å bytta profil, vett ikje om det funke på nyere Nokia'r Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du bruker FExplorer og går til mappen C:system/apps/phone/oplogo og sletter bildefilen som ligger der. Restart mobilen og operatørlogoen er borte. hmm finner ikke den banen på telefonen min 6600. Noen som vet hvor det ligger hen på den ? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 bzzlink: Da har du vel bare den standard tekstlogoen der hvor operatøren din står da, vel. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du bruker FExplorer og går til mappen C:system/apps/phone/oplogo og sletter bildefilen som ligger der. Restart mobilen og operatørlogoen er borte. hmm finner ikke den banen på telefonen min 6600. Noen som vet hvor det ligger hen på den ? Bruk heller denne metoden da. Funka på 6260`n min. ^Kissa^ som hjalp meg Hvis du har FExplorer, trykk Valg på bildefilen du vil bruke -> Fil -> Velg som operatør logo. Vet ikke om det virker, men er verdt et forsøk Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 bzzlink: Da har du vel bare den standard tekstlogoen der hvor operatøren din står da, vel. ja det stemmer. Betyr det at jeg må legge inn et blankt bilde det da, for å fjerne det helt ? Prøver det jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå