GolfBag Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fordi man må renvaske navnet etter at en viss Jack the ripper fikk til noe styr. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jack høres tøft og hardt ut, akkurat som en skikkelig helt skal være. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg syns ikke Jack høres noe tøft ut.. Det er oppbrukt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jack Cates, 48 hrs. Må ikke glemme han! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jack: Gender: Male Root: JOHN Origin: Hebrew Meaning: God is Gracious Kan det vaere noe med det? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jack Daniels Stor helt for veldig mange Og når man er ferdig og manne seg opp på denne kommer neste Jack fram.... :!: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jack Daniels Stor helt for veldig mange Og når man er ferdig og manne seg opp på denne kommer neste Jack fram.... :!: ojojoj, den jacken er i hvert fall helt Har reddet mange den Lenke til kommentar
icer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har lagt merke til dette selv, når jeg tenker over det er det faktisk mange navn som blir ofte brukt, men Jack er vel et av de mest om ikke det mest brukte... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jack - hovedpersonen i Lord of the Flies (Fluenes Herre). Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jack er _ikke_ helten i The Lord of the Flies! (Forøvrig det eneste tilfellet jeg kommer på ) Det er jo han som blir ond og dreper alle andre Endret 17. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Husker ikke hvor det sto, siden jeg leste det for en del år siden, men; navnet Jack er visst det navnet som offisielt er mest brukt på navn på (hoved)personer i filmer, osv.. Det kom vel kanskje ikke som noen bombe, akkurat. Men, tenkte jeg skulle dele det siden det faktisk også er offisielt! Beklager at jeg ikke kan henvise til noen side/magasin, eller, hvor enn det nå var det sto.. ..tror ingen har nevnt det, med; Jack (Ryan) er vel hovedpersonen i flere av Tom Clancy's bøker; Jakten på Rød Oktober, Rødt Hav(?), osv.. (Tar vel ikke feil her?) ..og dere behøver ikke å diskutere, cause; You don't know Jack Shit!! Endret 18. april 2005 av Bone Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dei sier sikkert Jack fordi det er et kort erke amerikansk navn.... Lenke til kommentar
berntey Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jack har vel en symbolsk betydning, har det ikke? Mener Raiden i MGS2:SoL også egentlig heter Jack. Tar jeg ikke mye feil får man også en forklaring på navnet Jack der. Noe med 2.verdenskrig tror jeg. Mulig jeg er helt på bærtur, men det er noe som demrer ! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jack er _ikke_ helten i The Lord of the Flies! (Forøvrig det eneste tilfellet jeg kommer på ) ...spoiler... Nei, jeg skrev "hovedpesonen", som jeg ser nå var noe upresist. Men det er da Ralph og Jack (og Piggy) som er hovedpersonene, hvorav Jack kanskje er er det motsatte av helten. Poenget var uansett at det er mange hovedpersoner og/eller helter som heter Jack. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, tok poenget ditt, men: Hvorfor heter alle helter Jack? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Mange gode forsklag som har kommet Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 det er fordi det er så lett å spør jack om hjelp...: JAAAACK!! HEEEELP! JAAAAAAAAAAAAAAAACK Ta f.eks Gunnar: GUUUUNAR !! HEEELP! GUUUUUUUUUUUUUUUUNAR Det blir ikke det samme... (må bare beklage til alle som heter Gunnar.. Kunne brukt mitt navn også.. (Espen) tok Gunnar som eks ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jack i Sum of all Fears Jack i Wolfenstein Jack i Getting Away With Murder Jack i A Few Good Men Jack i Apollo 13 Jack i Octopus Jack i The Four Feathers Jack i Baywatch osv Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 ESPEEEEEN !! HEEELP! ESPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 la oss nå ikke glemme: Jack-Jack i "The Incredebles" jack i "Glory Daze" Jack Giamoro i "Man About Town" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå