Aurgjelme Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hei. jeg planlegger å kjøpe meg House of the Dead 3 til x-box. slike spill er ikke morsomme uten lyspistoler så jeg vil anskaffe 2 slike også. problemet er at på nærmeste spillbutikk(spiderman) har de ingen lyspistoler inne. noen som vet om noen billige men bra lyspistoler jeg kan kjøpe over nettet? Lenke til kommentar
hazzard Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Her var det en type hvertfall http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116645&cks=PRL Hvordan kvaliteten på denne er skal jeg ikke utale meg om. Men prisen var ikke så ille da. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 takk, den så grei ut. noen andre forslag? Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) mener å huske at slike pistoler ikke støtter 100Hz TV'er, men det kan være dette er rettet på for lengst. sjekk i alle fall opp i det før du kjøper om du har en slik TV. edit: The Thrustmaster licensed Beretta® replica is the Xbox™ lightgun recommended by Sega® to get the best House of the Dead 3™ experience. It brings realism to a never seen level, offering to the gamers the most seen weapon in action movies and videogames. Its accuracy and its support of all TV sets standards, including the 100Hz technology, are your best weapons to make short work of your enemies. så da er det vel rettet;) Endret 27. mars 2005 av capy Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det noen med plasma-TV som har fått dette til å funke? Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det noen med plasma-TV som har fått dette til å funke? Beretta® 92FS is compatible with all standard 50Hz, 60Hz and 100Hz TV sets (>25cm, 4/3, 16/9, flat screen or not). Thrustmaster advises you not to use the Beretta® 92FS with other kinds of TV technologies: plasma screen, LCD screen, PAL Plus TV set, video projector, Extra Flat or Real Flat tube. de sier vel ikke at det ikke kommer til å virke, men at de råder oss til å ikke bruke det på plasmaTV. spørs hva grunnen er, blir tven ødelagt? virker det ikke i det hele tatt eller tilfredsstillende? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 ok, takk! da kan de være det blir disse pistolene på meg da. hotd3 er virklig et festlig spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå