siDDis Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 sa det fra cd rommen til bror min plutseleg. Joda heile heile Unreal Tournament cden min blei til tusen biter. Dette var ifra ein 40x24x48 speed Lite-on brenner. Kva nå? Er det muligt å få pengane tilbake og få kjøpt ein annen brenner? Helst sånn som ikkje sprenger Cd'ane igjen. [ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-07-01 01:30 ] Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg vet ingenting om juss, men kan denne artikelen være til hjelp for deg? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3755584 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2002 jojo det er bare til å begynne å krangle :/ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 siDDIs La dem se plata,er ikke sikkert du vil få det på garantin,kan jo være noe feil med cd platen og ikke brenneren,så om du får det på garanti når cd platen har ødelagt cd brenneren er eg ikke sikker på men du kan prøve. Kjetil Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hvis det var en orginalcd så kan du være heldig å få ny på garantien. En kamerat fikk ikke ny CD-ROM da en brent plate sprakk i CD-ROM'en. Butikken sa at han brukte for dårlige(=Billige) CD-R plater og at disse platene ikke tåler så høy rotasjonshastighet. Lenke til kommentar
Decathlon Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Dette har tvilsomt noe med spilleren å gjøre. Årsaken er mest sannsynlig dårlig kvalitet på platen, enten at den ikke tåler så høy hastighet, at den er skadet, eller i ubalanse..... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 cd plata blei jo om til 1000 biter, og ja det var ein orginal plate, den har alltid virka fint på min 40x cdrom Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Kan jo også vært en dårlig balansert spiller... litt uheldig og du får resonanse i plata og BAAAANG, du har ikke noen plate mer. Orginale plater skal tåle 48x LETT. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 siDDIs Er du klar over at en 40x cd-rom har en rpm på 8000,hvor mye 48 x har er eg ikke sikker på,men tenk på den belasningen det er på cd platen og cd-rom'en om du har litt kast i den,er en av grunnen til at eg ikke har ediketter på mine plater eg brenner,litt feil satt på så kan eg rissikere at cd-rom'en blir ødelakt. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå