Hobbyfotografen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har pleid å bruke en kortleser for overføring av bilder til PC. (type:Thrust Multi Connect bay) Det går greit 4-5 ganger så etter det finner ikke PC`n kortleseren. Og jeg trenger ikke å legge inn noen driver for å bruke dennne. Har noen svar på dette? Mitt egentlige spørsmål er hvordan overføre direkte fra kamera til PC. Lagt inn programmer (Zoombrowser), kobler til USB kabel, slår på kamera, velger PTP på kom, PC`n finner kamera, melding om for lite strøm på kamera kommer opp. Lader batteri Så kommer det melding om at ingen bilder er på kortet, men kameraet viser 74 bilder. (Og de kan jeg se, alle sammen). Noen andre som har hatt lignende problemer og funnet en løsning? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Min erfaring med Zoombrowser er at det er ganske elendig, så jeg sluttet å bruke det. Prøv å sette kameraet fra PTP til "USB mass storage". I Windows XP så vil det starte opp et brukbart program for å overføre bilder, eller du kan gå inn på "Min Datamaskin" og kameraet vil ligge der som en egen harddisk og du kan flytte bildene over på harddisken i PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå