nettis Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Noen som vet om noen gratis shell jeg kan bruke til eggdropen min? Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 01:01, nettis skrev:Noen som vet om noen gratis shell jeg kan bruke til eggdropen min? Det er neppe noen som gidder å gi ut et ordentlig shell som du kan bruke til eggdrop. Det er bare ulemper med folk som kjører eggdrop på boksen. Kjøp deg heller en shellkonto etsted, eller få en konto på boksen til en venn med fastlinje. Det er visse ting i livet som er gratis, shell er dessverre ingen av de :smile: Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Du kan få gratis shell, men... Eneste du kan bruke det til er å trene på unix commands uten å betale noe ekstra. Prøv dette i Start -> Run : telnet sdf.lonestar.org Logg inn som new for å lage en account. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: pine på 2002-07-01 11:44 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: pine på 2002-07-01 11:46 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei! Det vil være vanskelig å få ein gratis fult fungerende shell konto. Om du ikkje er god venn med ein som drifter shell kontoer. Forøvering så ligger shell kontoar på mellom 400-600 kroner per år.Avhengig om kor mange boter etc du vil ha på kontoen. Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Shell lar brukeren kjøre OS-kommandoer og ulike typer applikasjoner på en server. Mye brukt til å kjøre såkalte IRC-bots, som vokter kanalen din på IRC hvis du f. eks. ikke er der selv.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei Optimus! Når det i denne sammenheng er snakk om shell konto. Vil dei seie at ein kopler seg opp ei datamaskin som er oppe 24timar i døgnet.Fra den maskina kan ein sette opp ein irc bot.Eller ein kan sette opp noko som heiter bnc (også kalt bounser).Som gær at ein kan få nicket sitt på irc til å være kopla opp mot ein irc server 24timar i døgnet.Slik at når noen skriver /msgér til ein kan ein lese dei når ein sjølv blir online. Håper du forstod litt av det eg prøve å forklare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå