-Jungeldyret Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg står på Snowboard og vil ikke bytte til slalom, synes snowboard er mer utforderende! Men hvis jeg skulle byttet til ski hadde det blitt TT eller Telemark helt klart! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 i starten kan nok twin tip være enklere, bare å kjøre på ski er jo enkelt, noe som ikke alltid er like enkelt med brett. Men når det gjelder triks å sånn er det nok vanskeligere med twin tip i og med att det er en god del mer som kan gjøres på 2 planker i stedet for en. Railing er vel også litt vanskeligere med ski. Jeg kan ikke si noe av det sikkert da siden jeg bare har kjørt ski, men noen jeg kjenner har kjørt brett før å så begynnt med twin tip å dem sier så alle sammen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Å kjøre skikkelig på ski er vanskelig, veldig få av de som kjører på twintipski om dagen kan det. Mange som ansees som "gode" også. Kan du ikke kjøre skikkelig på ski kan du også se langt etter noen som vil sponse deg. (Mm. du har familie i industrien som en viss lodott). Men seriøst, skal man driv å hoppe og sånt burde man lære seg å stå på ski i tillegg, det øker skigleden og kontroll så uendelig mye, også slipper man å se helt latterlig ut når man sklir nedover utenom parken. Railing er lettere på ski enn snowboard, men kan være litt mer smertefullt om man ikke har kontroll på hvilken vei skituppene går. Er i tillegg letter å hoppe på ski da du har mer kontroll siden beina er satt fast på et sted. Alt i alt vil jeg si det meste er lettere på ski. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Synes personlig at snowboard ser bedre ut enn twintip og lignende ski. Er et par av kameratene mine som står på snowboard som har stått på twintip før, de mener det er kjedelig. Selv har jeg ikke prøvd. Dette er da på turer i fjell, ikke i preparerte anlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå