Gå til innhold

Jenter er rare dyr

Cosmic^

Anbefalte innlegg

På Fredag skulle jeg egentlig på kino med en jente jeg har vært interessert i en god stund. Jeg har ikke møtt henne på siden vi slutta på videregående før sommeren, og har gleda meg til å treffe henne igjen.

Vi hadde avtalt å gå på kino på Fredag, og jeg hadde planlagt å ta henne med ut etterpå. Så plutselig 20 min før jeg skal dra ned til kinoen for å treffe henne, tikker det inn en SMS: "Er du med på vors? Vi får heller dra på kino på Søndag hvis du kan". Her ble jeg veldig skuffa. Hadde jo planlagt en fin kveld, og plutselig faller alt sammen. Jeg sender SMS tilbake og sier at jeg ikke er interessert i å dra på vorsen, som forøvrig var veldig langt unna der jeg bor, ikke hadde jeg noe å drikke på heller, og alle butikkene var stengte. Jeg skrev at vi heller får dra på kino på Søndag.

På Lørdag sendte jeg SMS og spurte om vi skulle gå på kino og se en film på Søndag. Jeg har fortsatt ikke fått noe svar. Kan jeg tolke dette som at hun er sur på meg fordi jeg ikke ville være med på vorsen på Fredag? Det var jo hun som plutselig endret planene, og jeg som burde være sur på henne.

Føler egentlig bare for å gi opp hele jenta.

Endret av Cosmic^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biiiiatch! Neida, du får nesten bare vente å se om hun svarer på meldingen din. Om ikke? Ja hun har i allefall ingen grunn til å være sur, det har derimot du. ;)

Avvent situasjonen, er nok det lureste :yes:

Edit: leif has left the thread.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du er skuffet, men jeg tror kanskje du har lagt mer i denne kinoturen enn det hun har. Hun trodde kanskje at dere bare skulle gå som venner, mens du så på det som en date? Jeg tror ikke hun er sur, men hvem vet. Som du sier så er jenter noen rare dyr.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at du er skuffet, men jeg tror kanskje du har lagt mer i denne kinoturen enn det hun har. Hun trodde kanskje at dere bare skulle gå som venner, mens du så på det som en date? Jeg tror ikke hun er sur, men hvem vet. Som du sier så er jenter noen rare dyr.

Enig med darkness| her....

Lenke til kommentar

Godt mulig det.

Lenke til kommentar

Nå var du litt egoistisk egentlig når du takket nei til vors sammen med den jenta. Du ville ikke være med bare fordi det var langt unna og du ikke hadde noe å drikke på.

Du kunne jo ha blitt med og bare vært der sammen med jenta. Da hadde du fått møtt ho iallfall. Kanskje du egentlig ikke er så veldig glad i henne? Jeg ville ha ofret alt for en jeg likte iallfall.

Lenke til kommentar
Fikk SMS fra henne nå. Hun hadde visst vært opptatt med familien, og mobilen var tom for batteri.

Riiiiight...

Nei da, jenter går ikke ann å bli klok på uansett! HOLD DEG UNNA DEM DE ER FARLIGE! DE ØDELEGGER HODET DITT1!11!!1§

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...