xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "1 CO/TECH Multiverktøy Clas Ohlson 249" vet at f.eks. europris har slike til 149-199.. har en der i fra selv som jeg betalte 149 for _tror_ jeg.. kan være at det var 199.. anyway billigere enn clas.. lykke til videre Har sett den! Så også en på Torshov til 149, men hvordan er den da? hva tenker du på? den fungerer helt topp, var med 40 deler e.l. og har ikke hatt problem med noen ting med den. bruker samme deler som en vanlig dyrere dremel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hmmm, ok! Kanskje jeg tar meg en tur.. Men den har jo ikke den lange armen som CO/TECH'n har da! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 det er sant.. den vakke dum den! hakke sett den før.. om det er bare 50kr forskjell så ta clasern sin Lenke til kommentar
xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) ta med en slik en artnr: 30-8631 (edit; la inn større bilde) Endret 27. mars 2005 av xcase Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ser bra ut dette, bedre enn når jeg sendte tilbake det jeg skulle fikse på for deg (var minimalt, og jeg misforsto litt ) Men dette ser ut som et bra prosjekt, bruk den nettingen som du viste meg for 2 dager siden eller noe sånn, det var NICE! Lykke til, gleder meg til å se den på GT Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Mhm, den nettingen jeg skal bruke! Du hjalp meg så mye at jeg slapp å erge meg til døden da. Håper det er casemod konk på GT!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hva er GT? GetTogether, som Glisevask sa, er et LAN arrangert av HW.no, skal være et sted i Oslo (nøyaktisg plassering er enda ikke bestemt) fra den 25-28 Juni 2005, med 512 deltakere. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Fett...da kan jeg kjøre dimmefest fra militæret ene dagen og GT den neste...! Hehe...perfekt! Åssen får man tickets? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det er ikke bestemt enda, og de er ikke lagt ut for salg heller enda. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det er så mye som skjer, og ingen ting blir avklart! De vet bare at prisen blir rundt 400-500 shpenn.. Følg med i denne tråden for tickets: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=321393 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Uff, ser ut som om jeg får et par økonomiske problemer her gitt! Om jeg ikke finner noen løsning litt kvikt blir det bare hylle til GetTogether og "pappeske" til kabbiset!! Holder på å selge no kakebokser til Englandstur med klassen, men skal prøve å ta litt derifra! Lommepenger greier jeg alltids å spare opp senere.. Noen som har et par gode idèer på hvordan jeg kan tjene penger til kabinettbygginga? Vil komme på rundt 3-4000 med hylla.. Og da har jeg vel alt jeg trenger til LANet..! Vil jeg tro.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Om du ser godt ut, selg kroppen din:P:P neida.. spøk til side.. du kan prøve å få deg en deltidsjobb eller noe lignende? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Har vel det.. Jobber 1 time hver torsdag ++.. Og det er 100 kr - 50 kr til Englandstur.. Da står jeg igjen med 50 i uka! Uff!! Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hehe... :!: Blir ikke akkurat rik på å jobbe én time hver torsdag, nei..! Selg alt foreldrene dine ikke trenger...du vet: finn.no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jau, kan stikke av me de 3 originale versjonene mutters har av XP Home og selge! Hu bruker jo ingen.. Men jeg trenger vel noe mer sikkert.. Kan selge 500 kakebokser for rundt 10.000 shpenn!! Noen som vet hvordan man skal få stooore bestillinger? 60 shpenn for en kakeboks.. Litt off-topic, håper ikke mod stenger for det.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hvilken type er det? *fikk lyst på kake* Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Blir nødt til å droppe prosjektet pga. økonomien! =/ Er klin fattigrotte for tida, og jeg ser nok ingen løsning.. MEN (ikke fortvilt) skal lage en slags spacesaver over hjørnepulten min med innebygd PC og skjerm! Stay tuned for another thread.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå