Gå til innhold

Kabinettprosjekt på SketchUp stadie!

Anbefalte innlegg

"1 CO/TECH Multiverktøy Clas Ohlson 249"

vet at f.eks. europris har slike til 149-199.. har en der i fra selv som jeg betalte 149 for _tror_ jeg.. kan være at det var 199.. anyway billigere enn clas..

lykke til videre ;)

Har sett den! Så også en på Torshov til 149, men hvordan er den da?

hva tenker du på? den fungerer helt topp, var med 40 deler e.l. og har ikke hatt problem med noen ting med den. bruker samme deler som en vanlig dyrere dremel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut dette, bedre enn når jeg sendte tilbake det jeg skulle fikse på for deg (var minimalt, og jeg misforsto litt :blush:) Men dette ser ut som et bra prosjekt, bruk den nettingen som du viste meg for 2 dager siden eller noe sånn, det var NICE! :thumbup: Lykke til, gleder meg til å se den på GT

Lenke til kommentar

Uff, ser ut som om jeg får et par økonomiske problemer her gitt! Om jeg ikke finner noen løsning litt kvikt blir det bare hylle til GetTogether og "pappeske" til kabbiset!! Holder på å selge no kakebokser til Englandstur med klassen, men skal prøve å ta litt derifra! :) Lommepenger greier jeg alltids å spare opp senere..

Noen som har et par gode idèer på hvordan jeg kan tjene penger til kabinettbygginga? :) Vil komme på rundt 3-4000 med hylla.. Og da har jeg vel alt jeg trenger til LANet..! :p Vil jeg tro..

Lenke til kommentar

Jau, kan stikke av me de 3 originale versjonene mutters har av XP Home og selge! :p Hu bruker jo ingen.. :roll:

Men jeg trenger vel noe mer sikkert.. Kan selge 500 kakebokser for rundt 10.000 shpenn!! Noen som vet hvordan man skal få stooore bestillinger? 60 shpenn for en kakeboks.. :p

Litt off-topic, håper ikke mod stenger for det.. :roll:

Lenke til kommentar

Blir nødt til å droppe prosjektet pga. økonomien! =/ Er klin fattigrotte for tida, og jeg ser nok ingen løsning.. MEN (ikke fortvilt) skal lage en slags spacesaver over hjørnepulten min med innebygd PC og skjerm! Stay tuned for another thread.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...